שינוי תזונה ימנע כאב

הוצאת מזונות עשירים בחומצה אוקסלית מהתפריט תפחית משמעותית את רמות הכאב. החומצה האוקסלית נקשרת למינרלים בגוף ויוצרת גבישים, חלקם שוקעים ברקמות רכות וגורמים לכאבים עזים. בין המזונות גם פטרוזיליה ורוברב – רשימה מלאה תוכלי למצוא בפורטל : www.fibromyalgia.org.il.
שימו לב שחומצה אוקסלית נמצאת גם במזונות בריאים ואיכותיים. אפילו בטחינה מלאה שיוצרה משומשום שלא עבר תהליך הנבטה תהיינה רמות חומצה גבוהות, לכן, העדיפו טחינה מלאה משומשום נבוט. היתרונות בולטים הן עבור הסובלים מכאבים כרוניים והן עבור הסובלים מירידה בצפיפות העצם ובעבור כל מי שמודע לחשיבות של העלאת רמות המינרלים הזמינים בתזונה.

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.