קידום בגוגל

לפני כשלושה שבועות מנוע חיפוש גוגל ערבב מחדש את הקלפים לכל מקדמי האתרים באשר הם ושיגע את תחום הSEO, קידום האתרים האורגני. המון אתרים רבים קיבלו עונש ורבים האתרים שעלו בבת אחת בדירוגים בצורה מפתיעה לטובה. אנחנו, כמקדמי אתרים מקצועיים, עברנו את הרעידה בשלום. לחברות אחרות המקדמות אתרים אחרים לא היה את המזל הזה. חשוב להבין שלא הכל הינו בידי הגורל היות ועבודה קשה וסיזיפית משתלמת, כשם שבניית יסודות טובים מחזיקה את הבניין, כך בניית אתר על פי התקנים ועמידה בחוקי החיפוש בשילוב תוכן איכותי עושים את העבודה.

בנוסף לסינון המטורף של הרבה אתרים מקודמים שהכה בנו כאן בישראל לפני כמה ימים שוחרר לעולם עדכון רישמי הידוע בשם EMD (עדכון של גוגל) לפני כמה חודשים שבמילים פשוטות גרם לירידה לא משמעותית כל כך בדירוגים של אתרים שיש להם מילת מפתח מקודמת בתוך שם הדומיין (שם המתחם).
לדוגמה אם היה לכם אתר אינטרנט בשם חרובים.com ועשיתם קידום אורגני לאתר על המילה "חרובים" – אז יש סיכוי טוב שהעדכון בשם EMD פגע בדירוג שלכם. כמו כן תמיד רמזו בגוגל שאין לבנות על היתרון היחסי שהיה לאתרים בעלי שם דומין בעברית, והיה חשש כבד שהעדכון הזה הולך לצאת בכל רגע. אז כן, זה יצא גם בארץ ורוב קהילת המקדמים נתפסו עם המכנסיים למטה, לא מוכנים להשפעה הניכרת על הדירוגים של האתרים שהם מקדמים ברחבי הרשת. אבל ככה זה שעסוקים מידי לנסות להבין איך עובדת "פאנדה" ומה בדיוק עושה "פינגווין".

חשוב לציין כי מי שנוקט בישראל בטכניקות של "כובע לבן" בלבד כשם שאנו נוקטים, אין לו כלל מה לדאוג לגבי עדכון EMD וכל עדכון אחר, כמו כן גוגל הודיעו בריש גליי שהעדכון לא יעניש אתרים איכותיים העומדים בחוקי מנועי החיפוש ואשר יש להם מילות מפתח בתוך השם של הדומיין.
בהמשך לעדכונים של "פאנדה" ו"פינגווין" נוספו העדכונים אשר צויינו לעיל, אך בניגוד להם לא מתרכזים בקישורים ותכני האתרים. התוכן האיכותי שבו אנו משתמשים אהוב על מנגנוני גוגל ומקדם מאות אתרים בארץ ובעולם למקומות ריאלים בתוצאות החיפוש יחד עם קישורים באיכות גבוהה יוצרים קידום נכון, מקצועי ואיכותי מסוג "כובע לבן", אנחנו מספקים לגולש את מה שהוא רוצה למצוא ולא מנסים להרשים את "גוגל" ולספק למנוע החיפוש מה שהוא עלול לרצות לראות באתר.

הוסף תגובה