שני רעיונות משגעים לחתונה שלכם!

הייתם באירוע עם מפל שוקולד או בר ממתקים, וגם אתם רוצים לשתף את האורחים שלכם בחוויה מתוקה ובלתי נשכחת? בואו ללמוד כל מה שאתם צריכים לדעת על מפלי שוקולד, השכרת מפלי שוקולד כחלק משלים לבר הממתקים שלכם.

 

 

מהו בר ממתקים?

בר ממתקים זאת אטרקציה מדהימה שמשדרגת את כל אירוע בצורה ניכרת, ומשאירה לאורחים שלכם חיוך, טעם מתוק וחוויה בלתי נשכחת.

דוכן ממתקים/בר ממתקים הוא פתרון יצירתי להפתיע את האורחים שלכם – מגוון רחב של ממתקים פשוט לא יאפשרו לאורחים שלכם להישאר אדישים.  הרי כולם אוהבים לאכול דברים מתוקים, ומגוון רחב של ממתקים בתצוגה מיוחדת יאפשרו לכל אחד להנות בדיוק מהממתקים שהם אוהבים.

בר ממתקים או דוכן מתוקים יכול להגיע בשילוב מגוון רחב מאוד של ממתקים, סוגים שונים, בר מוזלי, בר שייקים, קינוחים שונים, סידורים, עוגיות, פירות, והשילוב המנצח – מפלי שוקולד מפוארים!

מהו מפל שוקולד?

מפל שוקולד הוא מכשיר, או יותר נכון אמצעי לתצוגה ויזואלית ייחודית ואופן הגשה מיוחד של פונדו שוקולד שכולנו כבר מזמן למדנו לאהוב.

מפלי שוקולד באים במגוון צורות וגדלים: קטנים, בינוניים, גדולים וענקיים, והתאמת מפל השוקולד מתבצעת על בסיס כמות האורחים שאתם רוצים להפתיע באירוע שלכם.

למפלי שוקולד שונים יש מספר משתנה של שלבים, בגבהים שונים אשר ממוקמים ישירות מעל לקערה המחממת. כל השוקולד שזורם במפל השוקולד מגיע מהקערה המחממת וזורם במורד השלבים השונים.

ניתן לטבול מגוון לא מוגבל של ממתקים במפל השוקולד, גם במהלך הזרימה של השוקולד משלב לשלב,בקערה, או באמצעות שאיבה במזרק שוקולד.

 

איך לתכנן את בר הממתקים שאתם באמת רוצים?

בר ממתקים/ בר מתוקים הוא חלופה כיפית ומיוחדת  לבר הקינוחים הרגיל שכולנו כבר ראינו והשתעממנו. בר ממתקים, בר מתוקים איכותי נוסף על כך הוא חוויה מקורית לכל האורחים באירועים כמו חתונות או אירועים משפחתיים.

אם אתם מוכנים לעשות ניסיון בתכנון בר הממתקים שלכם, ריכזתי עבורכם את הנקודות מהן כדאי להתחיל את תכנון בר הממתקים שלכם.

 

למה כדאי לכם להזמין בר ממתקים דווקא מהמפל של ענבל?

כמו שראיתם, הסוכריות והמגוון הרחב של האפשרויות של ממתקים בבר הממתקים שלכם פשוט לא נגמר!!! על טעם ועל ריח לא מתווכחים , בגלל זה אנחנו נתאים לכם את בר הממתקים שאתם והאורחים שלכם תאהבו באמת.

כדי ללמוד עוד על בר ממתקים איכותי לכל אירוע, אתם מוזמנים להיכנס למפל של ענבל.

 

לפרטים נוספים ניתן ליצור עימנו קשר בפלאפון- 052-6322348 או לבקר באתרנו : http://www.hamapal.co.il

הוסף תגובה