הרקע המתוק והמושלם לאירוע שלכם

דמיינו לכם בר ממתקים עשיר המכיל מפלי שוקולד גדולים ומעוצבים אשר מהם זולג שוקולד המפיץ ריחות מענגים ויוצר אווירה קסומה עם נינוחות של טעם מתוק באוויר.

אם הייתם באירוע וחוויתם בר ממתקים איכותי, בטוח שגם אתם נדבקתם בחיידק וגם אתם רוצים בר ממתקים גם באירוע שלכם. לנו במפל של ענבל יש את התשוקה והחלום להפוך את האירוע שלכם לאירוע שאף פעם לא יישכחו!!!

שילוב מושלם של בר ממתקים ומפל שוקולד

אם זה רק למספר רגעים, ואם זה למשך כל האירוע, בר ממתקים ומפלי שוקולד יחזירו אותכם וכל אחד ואחד מהאורחים שלכם חזרה לילדות, יעלו חיוך על השפתיים, וישאירו טעם מתוק.

כולנו הרי אוהבים ממתקים, באירועים משמחים , אפילו קל יותר להרשות לעצמו, ופשוט לשמוח ולהנות מהממתקים שאנחנו אוהבים, בשילוב עם שוקולד איכותי.

 

למה מפלי שוקולד ובר ממתקים הם הבחירה הנכונה?

  • ויזואליות – בר ממתקים , מפלי שוקולד, פירות מעוצבים, קינוחים מיוחדים, ומגוון עיצובים מיוחדים ישדרגו ויוסיפו לעיצוב הכללי של האולם או האירוע שלכם.
  • עניין – מפלי שוקולד, ובר ממתקים מפואר הם יהיו נושא השיחה , פשוט בגלל שלא ניתן להתעלם מהם. המראה משאיר רושם כל כך מיוחד ומהווה נושא מצוין לשבירת הקרח ולשיחה נעימה בין האורחים השונים. מעל הכל, בר ממתקים עם מפלי שוקולד יוצר עניין רב.
  • שילוב וגיוון – בר הממתקים יכול לשלב בקלות ובאופן מושלם מגוון רחב של קינוחים שונים: בר בריאות, פנקייקים, קרפים, ופלים ועוד מגוון קינוחים בנוסף לשלל הממתקים ה"רגילים" שיש לבר ממתקים איכותי להציע לאורחים שלכם.
  • מפל השוקולד – מפל שוקולד מפואר במרכז בר הממתקים יוצר אפקט אחד מרכזי: “וואו!!!"
  • בר ממתקים בשילוב עם מפלי שוקולד ישאיר לאורחים טעם מתוק בפה, יביא המון אנרגיות חיוביות לקהל האורחים ואפילו ישאיר טעם מתוק באוויר!

למה כדאי לכם להזמין בר ממתקים/דוכן ממתקים לאירוע שלכם??

לא ניתן להבטיח מפל שוקולד איכותי , למרות תפעול נכון, שמן, חימום וערבוב נכון. והדרך הבטוחה ביותר לספק לאורחים שלכם מפל שוקולד שהם לא ישכחו הוא השכרת מפל שוקולד מספק של שירותי השכרת מפלי שוקולד, או מתן שירותים של בר ממתקים ומפלי שוקולד לאירועים.

לפרטים נוספים ניתן ליצור עימנו קשר בפלאפון- 052-6322348 או לבקר באתרנו : http://www.hamapal.co.il

הוסף תגובה