מדריכי לימוד חינם בפוטושופ ואילוסטרייטור מומלץ לימודי שיעורי וידאו חינם

מדריכי לימוד חינם בפוטושופ ואילוסטרייטור מומלץ לימודי שיעורי וידאו חינם


יש לכם תמונה אותה אתם מעוניינים לעצב? לתקן חלקים שאינם נראים טוב כגון להסיר עיניים אדומות, קטמים / קמטים לא רצויים?? כפי שאתם בוודאי יודעים, התוכנה הגרפית הפוטושופ Photoshop היא התוכנה האידאלית לעיבוד ועיצוב של תמונות.
תוכנת הפוטושופ זו תוכנת מחשב העונה על כל הנדרש בתחום העיצוב ועיבוד של תמונות.
כיום משתמשים בתוכנה אנשים החובבים את תחום העיצוב ואנשי מקצוע רבים שהמקצוע בו הם עוסקים מצריך עיבוד ועיצוב של תמונות שצולמו, אנשי מקצוע כגון: צלמי אופנה, צלמי אירועים, מעצבים גרפים / גרפיקאים ועוד.
לתוכנת הפוטושופ Photoshop מגוון גדול מאוד של כלים לעיבוד ועריכה של תמונות דיגיטליות, התוכנה מאפשרת לשלב בין כמה תמונות יחדיו או להסיר חלק מתמונה אחת ולהעביר לתמונה אחרת ועל ידי כך ליצור תמונה חדשה לגמרי, מאפשרת להקטין ולהגדיל חלקים בתמונות עליהן עובדים, להבהיר או להכהות חלקים בתמונות או בחלקים מהן,
לעצב מסגרת ייחודית לכל תמונה ולעבוד עם תיבות טקסט בהן אפשר לתאר את המוצג בתמונות – את הטקסט (מלל) שיוקלד אפשר לערוך ולעצב כך שיתאים לתמונה או לתמונות עליהן עובדים, אפשר לעבוד עם צורות הנדסיות רבות וליצור צורות לצורך עבודה,
לאלמנטים – התמונות, הטקסט שהוקלד, לצורות ההנדסיות אפשר לעשות אפקטים רבים כגון: הצללה, שקיפות ועוד המון אפשרויות כך שהאלמנטים ייראו מיוחדים ומרשימים יותר.
תוכנת הפוטושופ Photoshop היא כה מקצועית ועונה בדיוק רב לכל עבודה הקשורה בעיבוד ועיצוב של תמונות ולכן רבים בוחרים להשתמש בה לצורך עבודותיהם.
לתוכנת הפוטושופ Photoshop יש 13 גרסאות (נכון לשנת 2013) כאשר בכל גרסה שיוצאת או עדכון שיוצא לתוכנה נוספים שיפורים וחידושים המאפשרים לעבוד עם התוכנה עם יותר כלי עריכה ועיצוב.
התוכנה היא חלק משלושה תוכנות גרפיות אותן לומדים כיום במסגרת לימודי עיצוב גרפי כאשר לרוב היא התוכנה הראשונה שנלמדת, התוכנות הנוספות לה במסגרת לימודים
אלו הן: אילוסטרייטור Illustrator ואינדיזין InDesign, שלושת התוכנות שייכות לחברת אדובי Adobe הידוע באיכות התוכנות הגרפיות שלה ובהיותן מקצועיות.
כיום תוכנת הפוטושופ Photoshop והן התוכנות הנלמדות בנוסף אליה, קיימות בממשק בשפה העברית ובשפות אחרות, וניתן לכתוב בשפה העברית בצורה תקינה (מימין לשמאל) ולהגיש עבודות מרשימות ואיכותיות ביותר.

במיוחד בשבילכם אוסף מדריכים מקצועיים לעיבוד תמונה עיצוב אלבומים דיגיטלים

הוסף תגובה