תרגילים לשחרור גופני לנשים עובדות

אם גם אתן נוהגות לשבת שעות מול המחשב, ולשקוע בערימות של מסמכים ועבודה – חשוב שתקפידו לסגל לעצמכן כמה דקות להפסקה בכל שעה, על מנת לשחרר את השרירים ולהבטיח זרימת דם בריאה בגוף. התרגילים שלפניכם הם פתרון טוב למי שלא יכול לקפוץ למכון הכושר, ואתם אפילו לא צריכים לקום מהכסא:

 

שחרור גפיים – מניחים את הידיים על השולחן, מזיזים את רגל שמאל שמאלה ומחזירים אותה למרכז ולאחר מכן את רגל ימין ימינה ולמרכז. יש לחזור על הפעולה מספר פעמים ולאחר מכן לבצע את התרגיל כשרגל שמאל מובילה ורגל ימין הולכת בעקבותיה, ושוב לחזור למרכז (כמובן, אותה הפעולה גם לצד השני).

 

שחרור כתפיים –  גלגלו את הכסא לאחור עד שנוגעים בשולחן עם קצות האצבעות, הניחו לראש להישמט לכיוון הרצפה ובצעו ניעות קלות במשך כחצי דקה.

 

מתיחות – יושבים כ-50-40 ס"מ מהשולחן ומושיטים את הידיים קדימה הרחוק ככל שניתן. מניחים את הראש באמצע ומגלגלים את הראש לשני הצדדים.

 

כפיפות – יושבים בקצה הכסא ומפנים את הגוף הצידה. תנו לגוף להשתחרר כלפי מטה, תשחררו את הראש והעורף וישארו במצב זה כשתי 2 דקות. לאחר מכן יש לעלות באיטיות כלפי מעלה ולחזור על התרגיל בשנית. 

 

מאת אילן מנדיל, מאמן כושר אישי ובעל מועדון הכושר החדש Bpoint – לאימונים אישיים פרטיים בקיבוץ גליל ים.

 

 

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.