הצע ללקוחותיך תמריץ אם יסכימו להיכלל במאגר ה-SMS שלך

זיכרו – דואר אלקטרוני הוא אישי, SMS הוא אישי הרבה יותר! למרות שדואר אלקטרוני מגיע ישירות ללקוח, זול, נוח ומהיר יחסית – כאן גם נגמרת הזהות ביניהם. לטלפונים סלולארים אין עדיין מנגנון לסינון דואר זבל, מה שהופך את חסימת קבלת ההודעות ע"י המקבל לבלתי אפשרית, גם כשידועה להם זהות השולח ומחיקת ההודעה הינו תהליך ארוך יותר ממחיקת דואר אלקטרוני. עובדות אלו הופכות את מקבלי ההודעות לרגישים יותר לגבי הודעות SMS לא רצויות ואנו ממליצים בחום לכל מי שעוסק בשיווק ב SMS לגלות רגישות מירבית בטקטיקת השימוש במדיה זו. מסלול הזהב לשמירה על פרטיותם של לקוחותיך והסכמתם לקבל מסרים בצורה סדירה מחד ומיצוי פונציאל המדיה מאידך כולל כמה כללים פשוטים:


– הצע ללקוחותיך הקיימים והחדשים תמריץ להסכים להיכלל במאגר ה- SMS ללקוחות של הפירמה.


– הבטח שערכה של האינפורמציה שתועבר ללקוחות יעלה ככל שיתקבלו יותר הודעות.


– העלה את התמרוץ ללקוחות בצורה עקבית ככל שיסכימו לקבל יותר הודעות SMS ממך.


– הפוך את הסכמתם של האחרונים לכלי ליצירת הכנסות גדלות לפירמה ושירות טוב יותר ללקוחות כאחד.


מאת שרון ושלר, מנהל המכירות של חברת Tethys (תטיס תקשורת בע"מ) המתמחה במתן פתרונות כוללים, יישומים ארגוניים ושירותי ערך מוסף בתחום תקשורת הנתונים הסלולרית.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה