מסחר במניות

האם חלומות מתגשמים?
משפט חכם ששמעתי פעם, "אם לא תהיה לא יהיה"
משפט זה בעצם נוגע לכולנו באופן ישיר. מי מאיתנו המעוניין לקדם את חלומותיו שלו, או את החזון שבו הוא מאמין, חייב לראות במשפט זה קו מנחה! מכאן אנו למדים שכדי להגיע להגשמה עצמית, אנו חייבים להיות מעורבים בתהליך האישי באופן פרואקטיבי!
 
חוכמה או רצון! מה יעפיל אותנו להצלחה?
בסביבתנו הטבעית אנו נפגשים עם אנשים מוכשרים ופיקחים, אשר לא בהכרח מנצלים מחצית מכישוריהם, כדי להגיע למימוש עצמי! ומאידך, ישנם אנשים שנלחמים בכל הכוח ועם כל הרצון כדי להגיע לייעד שהציבו לעצמם, ולנוכח עובדה זו הם מרימים דגל בכל נקודת ייעד שהציבו לעצמם כנגד כל הסיכויים. מדוע ברוב המקרים המציאות נראית כך? היכן הטעות של אותם אלו אשר בטוחים בעצמם? כנראה שהתשובה בגוף השאלה! צריך להתבונן במציאות כבוסר, אם נאמין שאנו הראשונים בכל דבר בדרך כלל נצליח, אך אם נחשב מחשבות למה לא? בדרך כלל המסקנה תשווה לחשיבה הראשונית. מי שמסוגל לחבר בין חוכמה ורצון, מסוגל להפתיע את עצמו, לטובה כמובן!
בעידן הכלכלי והגשמי שאנו חווים מזה כמה עשורים, מי שרוצה להגשים את חלומותיו שלו, חייב להיות מסוגל גם כאשר הוא מתעורר, להמשיך לחלום עם כל האירוניה שבדבר.
אם תחשבו על כך, על כל עסק מצליח שנוגע ברבים, אומרים שהוא היה במחשבתו של איש אחר לפני כן, אך מי שהעז והיה מספיק אמיץ והוסיף לכך הרבה רצון ולב גדול, הגיע בסופו של יום להגשמה המיוחלת, בעידן שבו סטארטאפים טכנולוגיים צצים כפטריות לאחר הגשם ע"י יזמים צעירים, אין הוכחה טובה מכך שרצון, חלום ועשייה במקביל, הינם בהישג יד.
מוכח מעל לכל צל של ספק כי כל אחת ואחד מאתנו מסוגל להביא את עצמו להגשמה ומימוש עצמי עד כדי שאינו יזהה את עצמו בתהליך, ובכל זאת מדוע רובנו מחפשים שינויים? ומה נדרוש מעצמנו כדי להגיע להצלחה? פשוט לקום ולעשות.
איש עשיר ענה פעם בראיון לשאלה כיצד התעשר : "גם כדי להיות מיליונר מזכייה בלוטו עדיין צריך למלא טופס לוטו, שזה מה שרבים עדיין אינם עושים, קומו, תצאו והכי חשוב תעשו ."
 
ובכל זאת, מי יכול להתעשר?
מי שבאמת רוצה! אם אתם מגלים עניין בשוק ההון במסחר במניות, אתם בכיוון הנכון! שוק ההון הוא אחד ההזדמנויות הפופולריות, להיכנס לשותפות בחברות מובילות במינימום עלות!
לסיכום: "אם לא נילחם על החלומות שלנו, מישהו ישלם לנו כדי שנילחם על החלומות שלו"

http://tradingstocks-usgcpaital.blogspot.co.il/ – מאמר מעולה בנושא מסחר במניות בחברת USG CAPITAL!

הוסף תגובה