איך למצוא את החצי השני באמצעות אימון לזוגיות

מציאת זוגיות אינה דבר מובן מאיליו, במיוחד כשמדובר בגילאים בוגרים יחסית. כיום יותר מבעבר רווקים בגילאי 30-40 מחפשים את החצי השני כשהשעון הביולוגי מתקתק והסביבה החברתית והמשפחתית לוחצת. בעוד שיש את אלו שיבחרו בגישה פאסיבית ויחכו שהאביר על הסוס הלבן ימצא אותם ויסירו מעליהם את האחריות למציאת האהבה, אחרים ייקחו את העניינים לידיים, יהיו פתוחים לשידוכים, הכרויות דרך האינטרנט ועוד. עבור מי שפתוח רעיונית למציאת אהבה ולא מצפה שהיא תמצא אותו כי זה הכול תלוי בגורל, כדאי לשקול תהליך של אימון אישי הממוקד במציאת זוגיות. להלן מידע ב-60 שניות על אימון לזוגיות, היתרונות הגלומים ולמי זה מתאים:

אימון למציאת זוגיות וחברות אמת

אחד מהחלומות הרטובים של לא מעט רווקים הוא לקום בבוקר לצד אדם שכייף להיות איתו ולא לחזור לדירה ריקה בסוף היום. כיום אנשים קרייריסטיים שמשקיעים את כל כולם בפיתוח הקריירה המקצועית שלהם מוצאים עצמם בגילאים בוגרים יחסית נטולי בן זוג מאחר וכל תשומת ליבם מתמקדת בדבר אחד והפניות למציאת זוגיות אינה קיימת. כמו כן, יש כאלו שאמנם משקיעים בדייטים אך אלו לא ממשיכים מעבר לפגישה הראשונה או מעט אחריה, פוגשים אנשים שאינם מתאימים להם וחשים תסכול והחמצה על העובדה שכולם מסביב כבר בעלי משפחות והם עדיין סולו. במסגרת תהליך של אימון למציאת זוגיות , המתבצע על ידי מאמן מוסמך בתחומו, ניתן יהיה לזהות מה הדבר שעוצר מכם לקדם את מציאת הזוגיות, לזהות את הפחדים שמנהלים אתכם, להיפטר מחוסר הביטחון ולקבל את כלים לצורך התנהלות שונה בחיים שתאפשר יצירת זוגיות של חברות ואהבה. מדובר בתהליך לימודי ולא טיפולי ולכן יתאים רק לאנשים הפתוחים ללמידה, שחשוב להם ללמוד ושיש להם רמת מחויבות גבוהה לתוצאות שלהם בחיים.

אימון לזוגיות מתחיל בהכרת האני

כפי שהוזכר, אימון לזוגיות, ובאופן כללי תהליך אימון אישי מכל סוג שהוא, יחייב אתכם לפתיחות ללמידה ולשינוי בחיים מתוך הכרה שאתם משפיעים על התוצאות בחייכם. לאחר שאלה מתקיימים, תוכלו להתחיל בתהליך אימון שמתמקד בכם ובאמצעות כך מקנה לכם ארגז כלים שימושי לדרך החדשה. אימון לזוגיות יתמקד במודעות שלכם לעצמכם והאם אכן יש לכם כזו. האם אתם באמת רוצים זוגיות טובה ושותפות אמיתית. האם אתם בעלי ביטחון עצמי מספק וחוזק פנימי ומצליחים לבטא את "האני האמיתי" שלכם. כמו כן, במידה ויש לכם מחסום מעכב שאתם מודעים אליו- תהליך האימון יתייחס לזה במטרה לזהות אותו, להבין ממה נגרם ולמצוא פתרונות יעילים להתמודדות על מנת להצליח להתקדם. רק באמצעות הכרות טובה עם עצמכם תוכלו להתחזק, לטפח את הביטחון, לפתח פתיחות למציאת הזוגיות ולהתחיל/ להמשיך את שלב חיפוש החצי השני כשאתם מחוזקים, מודעים למכשולים ומתמודדים איתם כך שלא יעכבו את השגת המטרה.

הוסף תגובה