טיפים לעיצוב בשילוב פסיפסים

אומנות הפסיפס נוצרת בתהליך שבו משתמשים בהמון אריחים או שברים קטנים, כדי ליצור יחד משטח עיצובי גדול יותר. הכנת פסיפס אומנם דורשת השקעה של לא מעט זמן, אבל מגוון החומרים ליצירת פסיפס הוא כמעט בלתי מוגבל.

אפשרויות העיצוב האינסופיות של אמנות הפסיפס הופכת אותה לפופולארית מאוד לריצוף, לעיטור בריכות, לשילוב באריחי הקיר ולקישוט שולחנות ומראות. בקיצור, אריחי פסיפס הם חומר שקשה מאוד לנצח.

הנה כמה טיפים לשילוב פסיפסים בעיצוב הבית שלכם:

  1. לבחור לפי הטעם שלכם. כאשר אומרים אריחי פסיפס אתם יכולים לדמיין כמעט כל חומר בעולם. פסיפסים זמינים בנירוסטה, נחושת, קרמיקה, חרסינה, אבן, זכוכית… וזו רק תחילת הרשימה. יש עוד הרבה חומרים בכל אחת מקטגוריות אלה. אם יש חומר שאתם מחפשים, רב הסיכוי שיש גם יצרן שמייצר פסיפסים מחומר זה. אם אתם רוצים לשלב פסיפס מחומר אחר בחדר האמבטיה ששולטים בו אריחי האבן, יש סיכוי שתצליחו למצוא פסיפס שכזה בשוק הפסיפסים של היום.
  2. כל צבעי הקשת. החומרים הרבים שבהם ניתן ליצור פסיפס זמינים בכל צבע שאתם יכולים לחשוב עליו. כך שמגוון הצבעים שעומד לרשותכם הוא כמעט אינסופי. אם אתם מחפשים להוסיף צבע לעיצוב חלל החדר, תוכלו לעשות זאת על ידי שילוב פסיפסים לרהיט, לרצפה או לקיר, בצבע שמתאים לכם: צבע מתכת, צבע אבן טבעית, צבעי זכוכית בשלל גוונים ועוד.
  3. יצירת אווירה עיצובית מיוחדת. אריחי הפסיפס משלבים את כל אותם צבעים, חומרים, מרקמים וגימורים שונים ויוצרים מוצר שלם מדהים הרבה יותר. שילוב של פסיפס יוסיף ייחודיות לעיצוב האדריכלי של אזור הבריכה, של קיר האמבטיה או הרצפה, של גב המטבח ועוד. פיזור של אריחי פסיפס מזכוכית על רקע של אריחי קרמיקה, יאיר את כל סביבת הבריכה. שילוב של נירוסטה מלוטשת יחד נחושת ממורקת מאחורי כיור המטבח יהיה מדהים. ושילוב של גוונים רבים בתוך אריח אחד יחיד, יכול להפוך כל קיר, רצפה, מקלחת או אמבטיה ממשטח משעמם ומונוטוני לחגיגה של צבעים ותחושות.

לפסיפס יש פוטנציאל להתקדם מעבר לאריח שנראה נהדר, והוא יכול להפוך פשוט ליצירת אומנות, כאשר גבולות הדמיון שלכם הם הדברים היחידים שעומדים בדרככם.

4

הוסף תגובה