אל תשאלו את הלקוח בחנות "אם אפשר לעזור לו"

חשבת פעם, כמה באמת העובדים שלך משפיעים על הלקוח ועל ההחלטות שלו? אם נשאל כל עובד או לקוח מה השאלה הראשונה ששאלו אותו בחנות, התשובה תהיה ב-99% מהמקרים "אפשר לעזור לך?". זוהי בעצם שאלה סגורה, שאלה שהתשובות אליה מתחילה במקרה הטוב ב-"כן" במקרה היותר נפוץ ב-"לא", הרי אנחנו הישראלים אף פעם לא צריכים עזרה, אנחנו יודעים הכי טוב מה טוב בשבילנו. שאלה מסוג זה מקצרת את זמן השהיה של הלקוח ואת כניסתו לאווירה הרצויה.


הטיפ ניתן ע"י ליאור טאו, מנכ"ל חברת BDH, מפיצת ScentAir ו- Alcas בישראל


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.