עשה דברים אישיים שמוסיפים לרוגע הפנימי

עשה דברים אישיים, שמחלחלים דרך החושים למקומות עמוקים ומוסיפים לרוגע הפנימי: טיול בטבע, שחייה בים, הקשבה למוסיקה הטבע עוזר לנו להתחבר למקומות פנימיים של עוצמה ושקט המצויים בנו. זוהי עובדה ידועה, אלא שלפעמים אנו שוכחים לנצלה. בתקופת מתח, הליכה לאורך הים תתרום לשיפור מצב הרוח באופן מיידי ותשרה עלינו נינוחות להמשך היום. באופן לא מפתיע, מצב הרוח הטוב ישפיע גם על מקומות פנימיים סוערים ויאפשר התמודדות אפקטיבית עם מחשבות ותחושות שרק קודם היו כמעט הרסניים. אנו יכולים להפעיל את הדמיון, לשקוע להרפיה, לדמיין את עצמנו במקום קסום, חורש טבעי, על שפת אגם שקט וצלול, או כל מקום בו ביקרנו וחשנו שם חיבור לשקט. תוך כדי ההרפיה נביא רוגע לכל מקום בגוף, לכל מחשבה מטלטלת, ולכל רגש סוער. היכולת שלנו למתן את השפעת הלחץ בעבודה היא חלק בלתי נפרד מההתמודדות, אחרת נשלם בבריאות.


אמיר דרור, יועץ ומאמן קריירה, מנהל סדנאות אימון אישי, תכנון קריירה, מודעות עצמית

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.