לחטב את הירכיים- לעסוק בפעילות אירובית

ידוע כי ירכיים חזקות הינן קריטיות לפעולות היומיום, וככל שתהיינה חזקות יותר כך ירדו עומסים מהגב. מי שמעוניינת לחטב את אזור הירכיים, צריכה לצאת מנקודת הנחה שהתהליך ייקח זמן ולכן דורש סבלנות רבה. מילת המפתח הראשונה תהיה, איך לא, תזונה. להמעיט בשומנים רוויים, ממתקים, מאפים וכו'. כדאי להשקיע גם בכמה מפגשים עם דיאטנית.


כאשר רוצים להפחית את אחוז השומן בגוף יש לעסוק בפעילות אירובית, המעלה דופק באופן מתון לאורך זמן. דהיינו, הליכות בים או בפארק, רכיבה על אופניים וכמובן כל מכלול שיעורי האירובי הניתנים בסטודיו, כל אחד על פי יכולותיו וטעמו מקיק בוקס ועד סלסה. בשלב הבא יש לחטב את הגוף ולעצב אותו, לשם כך קיימים תרגילים שעוסקים בקבוצת שרירים נקודתית. כל תכנית צריכה להתחיל באופן הדרגתי, תוך הקפדה על טכניקה ויציבה נכונה ורצוי, לפחות בשלבים ההתחלתיים, ללמוד לבצע תרגילים בהשגחה מקצועית בחדר הכושר או בשיעורי החיזוק בסטודיו.


מאת תמי קיס, מנהלת מקצועית, גרייט שייפ


באדיבות רשת הבריאות והכושר – גרייט שייפ


 

תודה! כבר אהבת את זה.