כיצד נתאפר באביב הקרוב?

כיצד נתאפר באביב הקרוב?

 

מראה האביב הקרוב  של ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות היופי,מתכתב עם המגמה העולמית המתבטאת בסביבה אורבנית חדשה:  אדריכלות מודרנית הצועדת לקווים חדים, נוקשים, חסרי המעגליות ורוך. במילים אחרות: הקוביזם החדש

המגמה הגאומטרית שמתבטאת בחזרתו של האייליינר למרכז הבמה מלווה אותנו כבר מספר עונות, אך השנה ניכרת תעוזה רבה יותר הן בבחירת גווני האייליינר והן בצורניות שלו.המראות הבינלאומיים שנראו על מסלולי שבועות האופנה בבירות העולם (כדוגמת המראה הגאומטרי של שאנל שכולל איילינר שחור על עפעף עליון ואייליינר  שלג נוצץ על קו הריסים התחתון) מחבקים את הקוביזם ואת הקווים הישרים.

לעולם זה יצקתי  קו תיחוםדו ממדי לעיניים.האייליינר מורכב מ-2 פאזות של גובה וצבע. קו תיחום חדשני זה מקבל במה נפלאה על איברי הפנים האנושיים, שהינם תמיד בעלי קווים מעוגלים.

 מהי הפרשנות המקומית למגמה העולמית?

הפרשנות המקומית שלי היא יותר פתוחה וצבעונית, כיאה למדינה ים תיכונית שטופת שמש ויחד עם זאת היא יכולה לעבוד בכול מקום בעולם. בחרתי באיילינר דו-פאזי המשלב שני גוונים מנוגדים: טורקיז קר ובורדו חם על מנת ליצור מראה לוהט במיוחד אך גם לביש. מדובר בטרנד שאני בטוח שירד אל העם ואל הרחוב וכבר חזיתי בתלמידות שלי לובשות אותו בבית הספר!

מהם הגוונים הנכונים לאביב?
לאחרונה פרסמתי קטלוג תחזיות אופנה עתידי, בו מפורטים גווני ומרקמי העונה באופן כללי ובאופן ספציפי לכול מראה. התחזית הצבעונית שלי כוללת הרבה ורודים, סגולים, סחלבים, צהובים, ירוקים, תכלת וגווני טורקיז וים לצד גוונים חמים של כתום, ג'ינג'ר ודובדבן. גם גווני הלבן והחלבי יככבו בעונה הקרובה. אך הדגש הוא על גיוון במרקמים. הצבע משתנה על פי המרקם. ירוק מטלי ונוצץ שונה מירוק מט למשל.

מהו  ה"ניוז העונתי"?
מפסיקים להתאפר בגוון אחד של אייליינר. מניחים שני גוונים שונים וקונטרסטיים בשני עוביים שונים ובהבדלי גובה. (ניתן לבחור מרקמים שונים  כמו: מט ומבריק) רקע הפנים חיוור, הסומק בגוון כתום חלודה והשפתיים בגוון "ניוד" . כולם, כולם, מפנים את נקודת המיקוד לעבר העיניים."

 האם יש טכניקות איפור חדשות?
האיילינר הדו פאזי הוא אחת הטכניקות החדשות והחמות: מאפרים חצי עין באיילינר דק בגוון קר ואילו את החצי החיצוני מדגישים באיילינר חם יותר ובעובי קו מודגש. לצד טכניקה מודרנית זאת שכול אישה יכולה לאמץ אם תמתן את הגוונים ותלך על כחול- שחור או סגול- חום.

האם ניתן להבדיל בין מראה האביב לשעות היום ובין מראה האביב לשעות הערב?
בהחלט כן, לשעות היום הייתי ממליץ להשאיר את השפתיים בגוון  "ניוד ",כדי להפנות את מלוא הבמה לעיניים. לשעות הלילה או לאירועים מיוחדים ניתן להתהדר ב שפתיים עטופות בגוון  שחור בוהק . אלה יעשו את ה"שואו" –בוודאות.

טיפ לאביב?
הטיפ המרכזי שלי הוא לשים לב לא רק לצבעים, אלא אף למרקמים. לא לפחד להתנסות בטקסטורות ובטכניקות חדשות. איפור הוא כיף והנאה צרופה. השתמשו בו בהומור ובהעזה ותיהנו מהתהליך….איפור הוא משחק הפיך (-:

 לאתר:http://www.yarin-shahaf.co.il/

 צילום:הילה אלקיים

הפקה: נאוה שחף

איפור: ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות  היופי – איפור סטיילינג ותסרוקות.

לפרטים נוספים: עודד שחף, 052-3890492

הוסף תגובה