הירידה במשקל צריכה להיות מתונה

מספר עקרונות שחובה לשמור ולבצע, על מנת להבטיח הרזייה אמיתית ולשמור על תוצאות לאורך זמן:


1. על הירידה במשקל להיות מתונה, כ- 1 ק"ג לשבוע בשבועות הראשונים וכ- ½ ק"ג לשבוע בשבוע שלאחר מכן.


2. על כל אבות המזון להיות נוכחים בתפריט ללא כל הפרדה ויש להקפיד ולהימנע מפרקי זמן ממושכים


3. על הדיאטה להיות מלווה בפעילות גופנית מ- 2 סוגים: פעילות אירובית (כדוגמת שיעורי ספינינג, קיק בוקסינג, הליכה, רכיבה על אופניים וכד') ובמקביל חשוב לבצע פעילות אנאירובית, כגון זו המתבצעת בעזרת מכשורים ומשקולות בחדר הכושר.


4. מומלץ כמובן להיוועץ באיש מקצוע על מנת להבטיח תוצאות אופטימליות והימנעות מנזקים שונים.


מאת: תמי קיס מנהלת מקצועית, גרייט שייפ


באדיבות רשת הבריאות והכושר – גרייט שייפ

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.