ארוחה מקדימה לאימון גופני שומרת על רמת הסוכר בדם

תזונה נכונה מספקת כמות נכונה של אנרגיה לכל אימון/תחרות, עוזרת לספורטאי להגיע לביצועי שיא, עוזרת במניעת עייפות ופציעות ומזרזת זמן התאוששות בין אימון לאימון. על כל אדם העוסק בפעילות גופנית להקפיד על תזונה נכונה ומאוזנת במהלך כל השנה. חשוב ביותר לדעת כי תכנון התזונה הוא אישי וייבנה ע"י תזונאי מוסמך.


חשיבות הארוחות המקדימות לאימון: מניעת תחושת עייפות ורעב, אנרגיה, שמירה על רמת סוכר בדם, אספקת נוזלים.


הארוחה המקדימה לפעילות הגופנית צריכה להיות: עשירה בפחמימות מורכבות, כמות מתונה של חלבונים, דלת שומן וסוכרים פשוטים, רבת נוזלים.


עיתוי הארוחות: 3-4 שעות לפני – ארוחה גדולה, 2-3 שעות לפני – ארוחה קטנה, שעה ומטה – חטיף קטן.


מאת גל גיטרמן, אחראי חדר כושר, גרייט שייפ


באדיבות רשת מועדוני הכושר והבריאות – גרייט שייפ

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.