אימוני כדור מביאים הן ליתרונות פיזיים והן לשקט מנטלי

בענף הכושר כיום הולכת וגדלה התעניינות בסוגי אימון "הוליסטיים", המתמקדים לא רק בהורדה במשקל אלא באיכות חיים טובה יותר ובחיזוק פונקציונלי. לצד הפילאטיס והיוגה, גדלים התעניינות והשימוש באימוני הכדור. להבנת עקרונות אימון הכדור יש לברר תחילה מהוא אימון CORE CONDTIONING – אימון שרירי הליבה. אימון CC הנו שילוב טכניקות קלאסיות של יוגה,פילאטיס וכן של ספורט ושיקום לדרך אימון אשר מותאמת לקהל המגיע לשיעורים במכון הכושר. מטרת האימון הינה להעיר ולחזק שרירים מייצבים ועקב כך לשפר את יציבות עמוד השדרה, חגורת הכתפיים והאגן.


האימון מכיל רצפים המתעצמים בהדרגתיות, שנועדו להתאים או להיות מותאמים לכל רמת כושר וגיל. מטרתם הינה לשפר כוח, גמישות ואיזון לכל הגוף תוך התמקדות בנשימה ובתנועה. בשיטה זו יושם דגש על דיוק,בצוע וחווית הדרך עצמה. לרוב האנשים יהיה שיפור גדול ביציבות עמוד השדרה והפחתת כאבי גב תחתון, שיפור באיזון השרירי יוביל ליציבה טובה יותר ויפחית עייפות וכאבים הנובעים מיציבה לקויה. איזון מחודש יושג בין כוח לגמישות וטווח התנועה ישתפר. עם שיפור טווח התנועה ויציבות עמוד השדרה, יוכל המתאמן לשפר הישגיו בכל תחום אחר בספורט: מאירובי-מדרגה ועד קיק בוקס וריצה.


מעבר ליתרונות הפיזיים, אימון זה מוביל לשקט מנטאלי המאפשר התרגעות ויכולת חשיבה ברורה.


באדיבות רשת הבריאות והכושר – גרייט שייפ

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.