ניהול קמפיין יח"צ באינטרנט: חשיבה אסטרטגית היא הכרחית

ניהול קמפיין תקשורתי בלי אסטרטגיה, משול בעינינו למכונית הדוהרת בכביש ללא נהג. אסטרטגיה היא הבסיס לכל קמפיין, בין אם פרסומי ובין אם יח"צני. הבנה לעומק של הסביבה החברתית-תרבותית-עסקית של המותג, ניתוח קהלי היעד, הגדרת מסרים ממוקדים, הצבת מטרות ויעדים, כל אלו הכרחיים ליצירת קמפיין אפקטיבי בתקשורת וכאן אין האינטרנט נבדל. אדרבה, בהתחשב בהיקף הרשת, בפריסה שלה ובמנעד הקהלים הרחב, חשיבה אסטרטגית הכוללת מיקוד מסרים, פילוח קהלים, הכרות מעמיקה של השוק ועוד, הינה הכרחית ואף קריטית להשגת באז אפקטיבי ויצירת חשיפה איכותית למותג ברשת.


מאת שירלי פלג, עוסקת בתחום Online PR בחברת TBWA\DIGTAL


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה