הפניות לתוכן מסוים מעצימות את החשיפה ברשת

כשזה נוגע ליחסי ציבור באינטרנט, לנושא הקישורים וההפניות משמעות אקוטית, גוגל עשו מזה את המיליארדים… טקסט איכותי, על פי הפרמטרים הגוגליים (מדד פייג'רנק), הוא טקסט שקיימות אליו כמה שיותר הפניות ברשת. הפניות לתוכן מסוים מעצימות את החשיפה ברשת, יוצרים באז ומקדמים את התוכן משמעותית במנועי החיפוש. מצד שני, שילוב הפניות איכותיות ורלוונטיות בתכנים, חשוב לא פחות. להפניות מגוף הטקסט יש תפקיד בקידום התוכן במנועי החיפוש אולם מטרתן העיקרית לייצר נופך מקצועי, רלוונטיות ועניין לטקסט.


מאת שירלי פלג, עוסקת בתחום Online PR בחברת TBWA\DIGTAL


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה