ללקוחות עסקיים דוורו באמצע השבוע, ולפרטיים – בסוף שבוע

אם עד היום היה נהוג לבצע דיוורים בשעות הלילה בכדי למנוע עומסים על שרתי דיוור מתוך הנחה כי אין השפעה למועד הדיוור, נערכו מספר מחקרים שגילו כי לשעה וליום בשבוע בו בוצעו דיוורים הייתה השפעה לא מבוטלת על אפקטיביות ואחוזי התגובה למכתבים. מתוך נסיון העבר מומלץ לדוור לגולשים פרטיים בעיקר לקראת סופי השבוע ולגורמים עסקיים הקוראים את המכתבים במשרד, בימים שני, שלישי ורביעי בעיקר בשעות הבוקר והצהרים.

הוסף תגובה