טיפים למניעת כאבי ברכיים אצל ספורטאים וחובבי ספורט

כאבים ופציעות בברכיים נפוצים מאוד אצל חובבי ספורט וספורטאים מקצועיים באחד.

בעזרת הטיפים הבאים תוכלו לשמור על הברכיים שלכם ולמנוע פציעות וחבלות מיותרות:

  • בצעו חימום לפני כל אימון כדי להכין את הגוף לאימון ומתיחות אחרי כדי למנוע פציעות.
  • חזקו את שרירי הליבה והברכיים. ככל שתחזקו אותם יותר כך תקטינו את הסיכויים לפציעות.
  • אל תתפשרו על נעליים טובות המתאימות לסוג הספורט שאתם מבצעים. אם אתם אוהבים לשחק כדורסל, כדורגל או אפילו לעשות ספינינג, יש לכך נעליים יעודיות.
  • אל תעמיסו על הגוף שלכם אימונים קשים מדי – העלו את דרגת קושי האימונים בהדרגה.

טיפים נוספים בנושא תמצאו במאמר כאבי ברכיים אצל ספורטאים

תודה! כבר אהבת את זה.