כואבות לכם הברכיים אחרי רכיבה על אופניים? בדקו את עצמכם

רכיבה על אופניים הוא ספורט מצויין, אבל כדי למנוע כאבים בברכיים חשוב לשים לב לכמה דגשים חשובים.

בדקו את עצמכם:

  • האם רכשתם נעל ייעודית לרכיבה? יש היום נעליים מיוחדות שמתחברות לפדלים ויש להן סוליה קשוחה
  • האם מנח הרגל שלכם ב-90 מעלות בעת הרכיבה? הנעל שלכם צריכה להיות ב-90 מעלות לציר הפדל או במקביל לשרשרת
  • האם יש לכם אוכף שמתאים לכם? רצוי להתאים את האוכף בחנות אופניים מקצועית
  • האם גובה הכידון מותאם לגובה שלכם? אם הוא גבוה מדי או לחילופין, נמוך מדי, הוא עלול לגרום לכאבים בברכיים
  • האם גובה האוכף מתאים לגובה שלכם? שימו לב שגובה הכיסא לא גבוה / נמוך מדי

קראו טיפים נוספים במאמר כאבי ברכיים ורכיבה על אופניים

תודה! כבר אהבת את זה.