טיפים לתרגילי בטן – שיעשו את ההבדל

אם התחלתם זה עתה להתעמל אחרי תקופה ארוכה, או אם שרירי הבטן/גב שלכם חלשים מידי, כנראה שאין באפשרותכם לבצע את תרגיל "כפיפת בגו" הקלאסי בצורה נכונה. על מנת שתרגיל זה יהיה אפקטיבי, יש לנתק את השכמות מהריצפה.


מה עושים?


מתחילים עם תרגילים שבהם תוכלו לבצע את התרגילים הרמת קושי שונות – בצורה אפקטיבית.


להלן דוגמא לתרגיל בטן שיעשה לכם את ההבדל.


בישיבת קרוס גלגול גו לאחור- שבו ישיבה זקופה, כפות הרגליים מונחות על הריצפה, ברכיים צמודות אחת לשניה, ידיים ישרות מול הגוף.
הכניסו בטן פנימה – פופיק לוחץ פנימה כלפי הגב ורדו לאחור. הכניסו שוב בטן פנימה ורדו שוב לאחור לכיוון הריצפה, שוב הכניסו בטן כלפי הגב רדו לאחור ספרו עד 10 תוך לחיצה של הפופיק לכיוון הגב – עלו חזרה ושחררו את הגב.
דגשים אם קיים כאב בגב -עלו מעט חזרה, הגב לא צריך לכאוב!. בסיום התרגיל שכבו על הגב והצמידו רגליים כפופות לכיוון החזה. מתחו את הרגליים בעדינות כלפי החזה.
חזרו על התרגיל לפחות 3 פעמים.


בהצלחה,


דורית ברנע, סטודיו ZAZA


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.