פתרונות אפשריים להעלמת צלוליט מגופך

אנשים רבים משקיעים כסף רב בניסיון להיפטר מהצלוליט באמצעות פתרונות כמו: ירידה במשקל, פעילות גופנית, עיסויים מיוחדים, חגורות רוטטות, קרמים למיניהם, תוספי תזונה ואף ניתוחים שונים. טיפולים משולבים של עיסויים, קרמים, דיאטה ופעילות גופנית, יכולים אכן לשפר את המראה שנוצר כתוצאה מהופעת הצלוליט, לחטב את הגוף במאמץ מועט ולהצר היקפים באופן מורגש.

ניתן ורצוי להתחיל להשתמש בתוספי מזון וויטמינים נחוצים לבעייה, אחרי אבחון מקצועי והתאמה אישית. ישנם תוספים אשר מעודדים את חילוף החומרים ואת התחדשות התאים וניתן לשפר את התוצאות של כל תוכנית קוסמטית באופן בולט.

 

תמונות לפני ואחרי של לקוחה רק באמצע טיפולי צלוליט שלה.

ואם אתן נמנות על בנות המזל ועדיין אין לכן צלוליט או שהצלוליט בתחילת דרכו, אתן יכולות להקדים תרופה למכה ולסייע לגופכן להקטין את הסיכון ללקות בו על-ידי שמירה על מספר כללים:

תזונה נכונה: הקפידו על תזונה עתירת חלבונים וירקות, פירות ואוכל מלא ככל האפשר (כמה שפחות מעובד או מלאכותי). שמירה על מאזן נוזלים רצוי באמצעות שתיית מים מספקת;

פעילות גופנית: שורפת קלוריות, מחטבת ומשפרת את הבריאות הכללית;

שמירה על משקל קבוע: אין ברירה, תיאלצי להחליט מה מפריע לך יותר: הצלוליט או המשמעת העצמית. היכנעות לתיאבון ועלייה תכופה ולאחריה ירידה, הם מתכון בדוק לצלוליט;

הימנעות מדיאטות בזק: ירידה מהירה במשקל מאוד מלהיבה, אבל יש לה מחיר.

לפרטים נוספים 03-9645111

www.helga.co.il