טיפים לשמירה על בגדי ים

קנית במיטב כספך את בגד הים החדש שלך ואת נראית מהמם ומרגישה מצוין. אנחנו מציעים לך לשמור עליו כדי שתוכלי ליהנות ממנו גם בעונה הבאה. כמה עצות טובות של מומחים יעזרו לך לשמור על מראה הבד למרות החול, השמש, המלח והכלור.

 

כיצד לשטוף בגדי ים?

בגדי ים מיוצרים ברוב המקרים מלייקרה ומספנדקס. הגמישות של הלייקרה הולכת לאיבוד כשהיא פוגשת את הזיעה, המלח והכלור. אבל לכל בעיה יש פתרון. לפני הכול, נציין שמכונת הכביסה וגם מייבש הכביסה הם מחוץ לתחום כאשר מדובר בבגדי ים שלמים, טריקיני ובמיוחד ביקיני ובגד ים ברזילאי. החוטים נמתחים וסיבובי הסחיטה ממש מיותרים.

 

בגדי ים מכבסים ביד, והחומרים היחידים ששומרים עליהם נקיים ואינם פוגעים באיכות הבד שלהם הם אבקת כביסה ממש עדינה או סבון גוף עדין. לא מומלץ לשפשף במקום אחד ולאחר השטיפה יש לסחוט בעדינות ולתלות הפוך ובצל. עדיף לפרוס את בגד הים על גבי מגבת בצל ולתת לו לנוח.

 

בגדי ים אוהבים מים מתוקים

הבריכות מציעות את הכלור והים מציע את המלח. ים המלח "מפנק" בגופרית שהריח שלה נשאר על בגד הים. מה עושים? מומלץ להרטיב את בגד הים במים מתוקים במקלחות החוף או הבריכה לפני הכניסה למים. בצורה זו סופג בגד הים את המים המתוקים ולכן סופג פחות את המלח והכלור. לאחר הרחצה מומלץ לשטוף את בגד הים כמה שיותר מהר בהתאם להוראות ולהניח לו להתייבש.

 

אם ביקרת בים המלח, מומלץ לשטוף היטב את בגד הים ולאחר מכן להשרות אותו במים מתוקים עם מעט חומץ. החומץ תפקידו להרחיק את הריח ואל תדאגי, הריח של החומץ מתפוגג לאחר שבגד הים נשטף היטב במים מתוקים ומתייבש. על החוף, ובמיוחד על חוף ים המלח, אנחנו ממליצים לך להניח מגבת או סדין לפני שאת מתיישבת, משום שישיבה ממושכת על החול שנחשב מחוספס עבור הבד של בגד הים, עלול לפגוע בבד לאורך זמן.

 

מה לגבי אקססוריז?

קולקציית בגדי הים 2014 עשירה בבגדי ים המקושטים בחרוזים וחבקים שונים, חלקם עשויים מפלסטיק וחלקם מכסף. אל תנקי את הכסף בחומר נוזלי כשהוא משחיר, אלא במטלית שמתאימה לניקוי תכשיטי כסף. כך לא תפגעי בבגד הים ותשמרי על המראה השיקי של בגד הים שלך. כמו כן, עדיף להימרח בקרם הגנה לפני לבישת בגד הים משום שהקרם עלול לפגוע בסיבי הבד שלו. זהו, עכשיו את מצוידת כמו שצריך לקראת עונת הרחצה הבאה. מה שנשאר לך הוא רק לקחת משקפי שמש וקדימה לים.

הוסף תגובה