מניעת כאבי ברכיים על ידי חיזוק השרירים

מפתח עיקרי למניעה והפחתה של כאבי ברכיים הוא חיזוק השרירים.

הרצועות בברך מוקפות שרירים, זה ברור. לכן, חיזוק רצועות צולבות בברך יכול בהחלט להתמקד בחיזוק של השרירים – בגוף בכלל, אך בפרט באזור זה – וזאת במטרה להקטין את העומס על הרצועות הצולבות.

לא חסרות לכך שיטות: הפיזיותרפיה, למשל, מבוססת על שורה ארוכה של תרגילים שתכליתם חיזוק שרירים באזורים אלה.

חיפוש פשוט באינטרנט יצביע בוודאי על מספר תרגילים שניתן לבצע אפילו בבית, בעוד שאפשרות אחרת, יעילה אפילו יותר, היא לעבור טיפולים אצל פיזיותרפיסט מומחה.

גם טיפולים הידראוליים, הנעשים בבריכות ייעודיות, יכולים רק לסייע, כמו גם פעילויות ספורטיביות מסוגים שונים – שחייה, בעיקר.

לכל דרכי הטיפול בכאבי ברכיים היכנסו למדריך המקיף לכאבי ברכיים

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.