6 דרכים למנוע דלקת בברך

כך תוכלו למנוע דלקת בברך:

  1. הפסקת הפעילות הגורמת לדלקת בברך, על מנת למנוע המרת הכאבים.
  2. הנחת שקית עם קרח על הברך למשך 20 דקות, מספר פעמים ביום, עד שהכאב נעלם והברך אינה רגישה עוד למגע.
  3. דחיסת הברך. עטיפת הברך עם תחבושת עשויה לעזור בהפחתת הנפיחות.
  4. השענת הרגליים על כריות בעת ישיבה או שכיבה עשויה לעזור בהפחתת הנפיחות בברך.
  5. ריפוד הברכיים עם רפידות מיוחדות על מנת לרכך ולהגן על הברכיים. חשוב במיוחד לעוסקים בספורט או למי שעובד על הברכיים.
  6. קחו הפסקות. אם אתם יושבים על הברכיים לתקופה ממושכת, קחו הפסקות מדי שעה על מנת למתוח את הברכיים ולתת להם מנוחה.

גלו שיטת טיפול טבעית ולא פולשנית לכאבי ברכיים

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.