שיווק עסקים באינטרנט – באיזה ערוץ כדאי לבחור?

פעמים רבות בעלי עסקים שואלים את עצמם מהי הדרך הטובה ביותר לשווק את העסק שלהם. נכון להיום יש כל כך הרבה ערוצי פרסום ושיווק שרוב האנשים מוצאים את עצמם מבולבלים ולא יודעים מהיכן להתחיל. מאמר זה יעזור לקוראים להבין מהם הערוצים הקיימים ומה היתרונות של כל אחד מהם.

משווקים בצורה המוצלחת ביותר

חשוב לקחת בחשבון כי יש שתי אפשרויות מרכזיות בכל הקשור אל שיווק העסקים שלכם באמצעות האינטרנט:
• שיווק עצמי- הדרך הראשונה של שיווק עסקים באינטרנט תמיד תהיה עצמאית. כלומר, של בעל אתר האינטרנט שמעוניין לנסות לשווק את אתר האינטרנט שלו לבד וזאת על מנת לחסוך בהוצאות מיותרות ולהיכנס לעובי הקורה של עסקי השיווק הוירטואליים. כאן נדרש מבעל האתר להתחיל וללמוד אודות כל פלטפורמה שיווקית, אם מדובר על פייסבוק או פעולות קידום ולהיות כל הזמן עם האצבע על הדופק באשר להצלחת הפעולות אותן הוא מבצע.
• שיווק על ידי מומחים- האפשרות השנייה היא לתת למומחים לעשות את העבודה, להתרווח בכסא ולהסתכל בהנאה בתוצאה. רוב האנשים מעדיפים ללכת על בטוח ולשלם בצורה קבועה למומחים שיכולים להביא לאתר אינטרנט שלהם כמות גדולה של מבקרים ובכך להעלות את הסיכויים שהאתר יהיה רווחי.

שיווק באינטרנט- שיטות שיווק נפוצות
• שיווק באמצעות רשת חברתית – כאן מדובר על אחת משיטות השיווק הנפוצות ביותר וזאת משום יעילותה הרבה. שיווק באמצעות הרשת החברתית פייסבוק יכולה להיעשות בצורה עצמאית או על ידי מומחה לבניית קמפיינים בפייסבוק.
• קידום אורגני – כאן מדובר על קידום של אתר האינטרנט על ידי מגוון פעולות, כמו למשל כתיבת תכנים איכותיים שבהם מאוזכרות מילות מפתח שונות, החלפת קישורים עם אתרים אחרים, מפת אתר, התאמת האתר לקידום ופעולות נוספות שעוזרות למנוע החיפוש של גוגל לדרג את האתר כאיכותי ובהתאם גם למקם אותו במקום מכובד בתוצאות החיפוש. קידום אורגני נעשה על ידי מקדמי אתרים מקצועיים.
• קידום ממומן- כאן מדובר על אחת משיטות הפרסום והשיווק המהירות ביותר של אתר אינטרנט, דף נחיתה או אחד מדפי האתר. כאן על ידי מודעה מנוסחת שמוצבת כקישור במקומות אטרקטיביים באינטרנט האתר נחשף לקהל היעד בו הלקוח מעוניין. קידום זה נעשה תמורת שיטת תשלום שנקראת PPC, כלומר כל קליק של הגולש על המודעה גובה מבעל המודעה כסף.

הוסף תגובה