T-roo מה שתוכן יכול לעשות…

עסקים רבים ברחבי העולם (וגם בארץ לפי מה שאנחנו רואים בשמחה) כבר הבינו את התועלת שבשיווק באמצעות תוכן באינטרנט. נקודת המגע הרציפה עם קהל הלקוחות באמצעות תוכן אפקטיבי מוכיחה את עצמה כשהיא נעשית באופן רציף ובעקביות ומביאה תוצאות מרשימות.

אנחנו נתקלים לעיתים בעסקים שמביעים ספק בחשיבות התוכן לעסק שלהם (אבל גם הם משתכנעים בסוף…כי יש לנו הצעה שהם לא יכולים לסרב לה…) או שמצהירים ומביעים חשש שהם לא יודעים לייצר תוכן איכותי. ואנחנו אומרים – זה שווה את המאמץ.

אספנו עבורכם נתונים מעניינים שמראים לכם עד כמה עבודה עם שיווק באמצעות תוכן באינטרנט יכולה לעשות טוב לעסק שלכם, למיתוג שלו ובעיקר לשורה התחתונה- המכירות:

• 37% מהמשווקים טוענים שבלוגים הם נכס התוכן החשוב ביותר מבחינה שיווקית : לכם יש כבר בלוג? אתם מתחזקים אותו בקביעות ודואגים להעלות פוסטים? כשאתם מעלים, אתם דואגים להפיץ אותם ברשתות חברתיות ובמיילים לרשימות תפוצה? T-roo כמה שזה חשוב לעסק שלכם.

• חברות אשר מייצרות למעלה מ 15 פוסטים בבלוג בחודש מייצרות פי חמש יותר תנועה מאתר מחברות ללא בלוג : אנחנו מניחים שהייתם רוצים פי חמש יותר תנועה לאתר שלכם, נכון? אז תתחילו לכתוב ולהפיץ. T-roo כמה טוב זה יעשה למכירות שלכם.
• חברות אשר מתחזקות בלוג פעיל מדווחות על הצלחה של 97% ביצירת לידים : מילת המפתח בתחזוקת בלוג הוא "פעיל". אין טעם להקים בלוג מבלי לעדכן בו תוכן באופן קבוע ולהפיץ אותו בצורה ממוקדת וחכמה. תחזקו את הבלוג שלכם ו t-roo איך אנחנו יכולים לעזור לכם להפיץ אותו ולהגביר את סיכויי יצירת הלידים שלכם.
• 99% מהמשתמשים שמשתפים תוכן ברשתות חברתיות עושים זאת בכמה פלטפורמות : קראתם נכון, 99%! כולם (חוץ מכמה חבר'ה עצלנים מסתבר…) משתפים את התוכן שלהם בכמה פלטפורמות. T-ROO כמה חשוב להיות בכל מקום ובכל זמן, זה משתלם!

רוצים לדעת יותר איך לייצר ולשווק את התוכן שלכם בצורה יעילה, אפקטיבית ורווחית? צרו איתנו קשר ויחד נראה איך גורמים לעסק שלכם לעוף קדימה.

הוסף תגובה