איך מטפלים בנקע בקרסול

  1. מנוחה. יש לתת לקרסול מנוחה, ולהימנע מכל פעילות בימים הראשונים. מומלץ אף להשתמש בקביים או במקל עד חלוף הצליעה או הכאב.
  2. קירור. יש לקרר את הרגל בעזרת שקית קרה על הקרסול. הקירור יתבצע בפרקי זמן של 15 דק' למשך 3 פעמים ביום במהלך 72 השעות הראשונות לאחר הפציעה. יש לעשות הפסקה של שעה בין קירור לקירור.
  3. קיבוע. קיבוע הקרסול והפעלת לחץ קל על ידי שימוש בתחבושת אלסטית מהאצבעות עד אמצע השוק. ניתן להשתמש בחבישה עד ירידת הנפיחות. יש לשים לב שהתחבושת לא גורמת לכיחלון, לתחושת נימול או לקור באצבעות.
  4. הרמה. יש להרים את הקרסול מעל הירך כדי לסייע בהורדת הנפיחות.
  5. לנעול נעליים נוחות. לא לנעול נעליים בעלי עקב גבוה או נעליים צרות כדי לא להחמיר את הפציעה.
  6. להימנע מפעילות ספורטיבית. לא לבצע פעילות ספורטיבית עד ירידת הנפיחות והכאב. יש לחזור לפעילות גופנית בהדרגה.

קבלו את כל המידע על נקע בקרסול ודרכי הטיפול במדריך המקיף לכאבי קרסול שבקישור הזה

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.