בדים איכותיים

בדים איכותיים

בעולם המודרני בו אנו חיים כיום, כשמדפי הסופרים קורסים מסחורות, הרשתות מציעות מבחר עצום של מוצרים וטווח המחירים הוא אינסופי, המילה איכות מקבלת פרספקטיבה מחודשת. איכות זה שם המשחק המבטיח לצרכן הנאה אמיתית ותמורה מלאה להשקעה הכספית. במיוחד כשמדובר על רכישת בדים הצרכן מבקש מוצרים איכותיים, חדשניים וכאלה שלא יזיקו לבריאותו, יישמרו לאורך זמן וכמובן ישמרו על המראה החיצוני שלהם כפי שהיו ביום רכישתם. המחיר הוא כמובן בהתאם כי מי שמחפש איכות מבין שמוצרים איכותיים עולים בהתאם לחומרי הגלם שהושקעו בהם, עבודה מקצועית וחשיבה שיווקית שהייתה כרוכה בייצורם.

בדים בכל מקום

בדים הם חלק אינטגראלי מחיינו, למרות שלאחרונה הפלסטיק והבטון מקיפים אותנו מכל עבר. בבדים משתמשים בתחום ההלבשה, בתחום של מוצרי שינה (מצעים ובגדי שינה), מוצרי אמבטיה (מגבות וחלוקים), בעיצוב הפנים (וילונות, כריות, מפות, שטיחים) וגם בעיצוב רהיטים (ספות, כורסאות ומיטות). בדים נמצאים בכל מקום ולא נראה שהם הולכים לעזוב. משי, פשתן, שיפון, כותנה, פוליאסטר, קורדרוי, לייקרה – כל אלה הם סוגי הבדים המיועדים לכל מטרה ולכל מוצר. חלקם חומרים טבעיים לגמרי וחלקם חומרים סינטטיים שרק לפני כמה עשורים נכנסו לחיינו ואתגרו את המעצבים הפועלים בתחום הטקסטיל.

בדים ובריאות
בזכות הטכנולוגיות המתקדמות בהן משתמשים המעצבים והיצרנים, יכול הצרכן ליהנות ממגוון עצום של בדים איכותיים בשלל גוונים וטקסטורות. עם זאת, אותה הטכנולוגיה המסוגלת היום לייצר מוצרים איכותיים, יכולה גם לייצר מוצרים פחות איכותיים, זאת בעיקר בשל החיסכון הכספי שרוצים להשיג היצרנים. כאן מתעוררת השאלה בנוגע ליכולתם של הבדים להזיק לבריאות ולסביבה. לא מעט מחקרים מצביעים על כך שלבדים הנמצאים סביבנו ישנה השפעה ישירה על בריאותנו. בדים לא איכותיים יכולים להיות רעילים, מזיקים לסביבה ולגרום למחלות כאלה ואחרות, שלא לדבר על כך שהם לא מחזיקים לאורך זמן. גם אם המחיר שלהם מאוד קורץ לעין, בדים אלה אינם מומלצים לא לאנשים מבוגרים ולא לילדים.

בדים איכותיים
בדים איכותיים הם קודם כל בדים העשויים מחומרים טבעיים, ללא צבעים רעילים וללא השפעות מזיקות אחרות על גוף האדם ועל הסביבה. כך למשל, כשמדובר על הלבשה תחתונה ומצעים מומלץ שהבדים יהיו מ- 100% כותנה, כאלה מוכרים היום למשל בוויט ספרינג, אם כי גם בדים סינטטיים יכולים להיות איכותיים. בדים איכותיים עמידים בכביסות ובגיהוצים ומאריכים חיים. הם לא מורידים צבע בכביסה, שומרים על הסביבה, לא גורמים לאלרגיות, גירודים, שפשופים והזעת יתר, לא מתכווצים אחרי הכביסה ולא דוהים בשמש, לא רעילים למערכת הדם והכי חשוב – תמיד נראים חדשים ורעננים.

הוסף תגובה