המרכיב הסודי לשיפור הזיכרון

תמונות מהנייד 204

 

יום אחד בשעת בוקר מוקדמת לפני מספר שנים ,קמתי וגיליתי שאני לא יודעת איזה יום היום.

זה קורה לכולנו לשבריר של שנייה שאנו לא יודעים אבל בטח לא שעות רבות.

לא רק שלא ידעתי איזה יום היום גם לא זיהיתי את שמות הלקוחות שהייתי אמורה להפגש על מנת לקבוע הדרכות בארגונים שלהם.

אה כן, את הבן זוג שלי  דווקא כן זכרתי.

עוד באותו בוקר בבהילות הלכתי אל רופאת המשפחה שלי  שמיד חשדה שמדובר במחסור של ויטמין B12.

ואכן היא צדקה המחסור בויטמין B12 היה אצלי כל כך רב שגרם לי  לחוסר ריכוז וחוסר יכולת לקלוט מידע חדש.

בעקבות האירוע , החלטתי להתמחות בתחום הזיכרון והתחלתי לחקור את התחום וגיליתי שישנו מרכיב סודי שחוקרים גילו כיצד ניתן להפיקו במוחנו.

והמרכיב הסודי הוא אצטילכולין – ישנם במוחנו למעלה מ-100 חומרים כימיים מקשרים אבל האצטילכולין הוא כוכב העל שלהם.

התפקיד שלו להעביר את הזיכרונות והמחשבות מהטווח הקצר אל הטווח הארוך.

ואותם חוקרים גילו כיצד ניתן להפיקו במוח – על ידי שילוב של תזונה למוח.

והנוסחא: מזונות המכילים ויטמין B  לסוגיו + מזונות המכילים ויטמין C + מזונות המכילים לציטין.

יש לאכול את השילוב של שלושת סוגי המזונות.

ויטמין B – דגים – סלמון המומלץ מכולם, שמרי בירה ונבטי חיטה, בשר, עוף, כבד, ירקות ירוקים, אבוקדו, תרד, אספרגוס, אגוזים, שיבולת שועל, בננות, ועוד…

ויטמין C – פירות הדר, פירות יבשים, פירות ובראש – קיווי עסיסי.

לציטין – כרובית, חלמון של הביצה, קקאו, בוטנים וחמאת בוטנים.

תזונה בריאה למוח והשילוב בין שלושתם מאפשר להפיק את החומר הכימי המקשר אצטילכולין המאפשר כפי שציינתי להעביר את המחשבות והזיכרונות מהטווח הקצר אל הטווח הארוך.

(יש להתייעץ עם איש מקצוע על מנת לבנות תפריט מתאים).

בברכת זיכרון בריא

טל שרב בן נתנאל

נייד – 052-8-722-837

משרד – 03-6393134

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.