שפתון השחור

ירין שחף: טרנד השפתון השחור – איך תאמצי נכון?

 המראה המונוכרומטי הזה מככב כבר שתי עונות, ולאחרונה גם כוכבות הוליוודיות  הפכו אותו ללוק יומיומי. איך תעשי  נכון זאת בלי להיראות כמו נערת פאנק מכיכר העיר.

  ירין שחף, מורה ומנהל בית ספר למקצועות היופי, על הטרנד הרותח: "נכון, כמעט לא חולף שבוע בו חברות האיפור מכריזות על  תת גוון של אדום כצבע הטרנדי של העונה. וזה נכון. אבל בעולם הביוטי כמו בעולם הביוטי תמיד צצה אלטרנטיבה לטרנד המוביל.

קרדיט "פורצות הדרך" של השפתון השחור מגיע מהגזרה ההוליוודית לסלבס כמו ריהאנה, קים קרדישיאן, רוני מארה, ריטה אורה וחברותיהן. מהות  מגמה: הפיכת המציאות למזויפת שמהותה היא "צביעת המציאות". הצבע השחור  דרמטי, בוהק וסותר לחלוטין את הגוון האנושי של  והופך את השפתיים לסקסיים למדי.

 איך לעשות זאת נכון מבלי להפוך לנערת פאנק?

מריחת ליפסטיק שחור, שונה ממהותית ממריחת שפתונים אחרים. הגוון הכהה דורש שרטוט מדויק ומוקפד. "ניתן בקלות ליפול למלכודת 'מראה המכשפה' אם מוותרים על תרגול יסודי מקדים. ככל  שהצבע שונה מהגוון הטבעי נדרש  קו מתאר בעיפרון שפתיים. רק אחר כך יש למלא בגוון הנחשק" מסביר ירין שחף,  "העיפרון עשוי שעווה  ומונע מהליפסטיק השמנוני לזלוג אל מחוץ לשפתיים ועל ידי כך שומר על מראה סימטרי ואחיד.

 למי  ומתי מתאים הטרנד?

לאלה הנועזות שאוהבות אמירה במראה החיצוני, יש תמורה בעד האגרה. אלה שחצו את גיל ה- 35 יאלצו לוותר. שפתיים שחורות לא מתאימות לשעות היום,  לאומתם  בבילוי ערב או מסיבה הן יכולות להפוך לכוכבות של ממש.

אין ספק שמדובר בטרנד לאמיצות, אבל גם נשים מעודנות יותר יוכלו לצלוח את המראה. הסוד הגדול הוא חוק מס' 1 באיפור: איזון – כשמאפרים את השפתיים בהדגשה מובלטת יש להמעיט באיפור העיניים.

 איך להתאים לבגדים ולאקססוריז?

וותרי על הג'ינס הצפוי.  חצאית עם חולצה דקה  וצעיף  צמר לבן ואוורירי  יעניקו מראה קסום חורפי ומרוחק.

גם אקססוריז, תכשיטים או קישוטי שיער בגוונים רכים של פסטל, יכולים להוות תוספת  חביבה וקלילה.

זהירות !

ליפסטיק שחור מתאים לבעלות עור בהיר בלבד . הוא לא הולך עם עור שחום, את עלולה להסתכן ולהראות כמו צל מאיים של עצמך. הוא מתאים לבעלות שפתיים עבות.

ו…..אל תשכחי שמדובר בצבע הכי דרמטי שיש. מי שעוטה אותו יכולה להתענג על כך שהיא רוכבת על טרנד ולא יותר מזה.

.

צילומים: הילה אלקיים

איפור :ירין שחף

לאתר ירין שחף

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

 

 

 

הוסף תגובה