טיפולי אקנה עם הצלחה – רוצה סיפור הצלחה משלך קרא/י עוד/איריס לוי

טיפולי אקנה פצעי בגרות – בגב בפנים בישבן – סיפורי הצלחה.

סובל/ת מאקנה בגב בפנים ובישבן, רוצה גם את/ה סיפור הצלחה משלך קרא/י עוד…

אין צורך בוויטמינים, אין צורך בשינוי בתזונה ואין צורך בשינוי אורך החיים שלך.

לא מאמין/נה? הנך מוזמן/נת לגלוש באתר הבית ולהתרשם מעל ל- 80 המלצות לקבל טלפון להתקשרות ולהיווכח שיש טיפול לאקנה בגב עורף זרועות, פנים צואר, קרקפת, ישבן ירכיים ומפשעות, ללא תופעות לוואי – ללא תרופות רואקוטן ואנטיביוטיקה – ללא בדיקות דם – וללא פגיעה בכבד.

כי אם היום לא תטפל/י האקנה – הפצעים הפצעונים הפרונקלים הכתמים, העור האדמומי המחוספס המגורה ומגרד, השומנים והשחורים בגב, בפנים, ובישבן ימשיכו ללוות אותך ולהתפשט לאזורים נוספים בגוף עד אחרי גיל 40.

הטיפול הניתן הנו אישי ופרטני על ידי איריס לוי בלבד.

אקנה בפנים וכתמים קשים בפנים טיפול ע"י איריס לוי בטכנולוגיית IPL .

כשאומרים "שאלוהים בירך את ידיי איריס בדבר גדול" זה איננה קלישאה, רותם מטבריה. הדבר הגדול הזה שאיריס עושה בבנאדם בתקופה כל כך קצרה זה דבר מדהים שאין שני לו ואינני מדבר רק על ריפוי הפנים מהפצעים המזעזעים והצלקות המחרידות, אלא מעבר לזה, איריס החזירה לי את תחושת הביטחון שנעלמה לי, חוסר האונים שפקד אותי בזמן השנים שחייתי עם אקנה נעלמה לי ברגע שדרכתי אצלה בקליניקה. הדבר הגדול הזה שאתה מתחיל לראות שיפור לאורך טווח ארוך ולא רק זמני יוצר אצלי לפחות תחושת ביטחון שלא הייתה לי במשך שנים שרק מי שיש לו אקנה מבין את זה איריס נותנת לך תחושה של אמון בבנאדם שרוצה, מעוניין ומחוייב לתת לך את כל כולו במהלך כל הטיפולים ואיריס כזו, היא זמינה 247 לכל בעיה שיש, יחס כזה אישי לא נתקלתי מעולם. אני גבר שסבל מאקנה בערך מגיל 17 , הגעתי לאיריס בגיל 23 וחצי ועוד בהבחנה הראשונה הבנתי שלא ראיתי אדם מקצועי ואכפתי עד שראיתי את איריס עובדת לי על הפנים.י ש להדגיש שעברתי הרבה קוסמטיקאיות ותכשירים אינסופיים על הפנים שלי וכל פעם שמעתי את אותם צמד מילים"סבלנות סבלנות" אך כבר קרוב ל-7 שנים הסבלנות כבר פקעה, הגעתי לאיריס במקרה בחיפוש באינטרנט ואני מודה לאלוהים שדפדפתי באותו רגע באינטרנט אין לי שמץ של מושג איך הפנים שלי היו נראות לולא איריס. יש להזכיר שאיריס עובדת על מקור הבעיה מתוך הגוף ומחוצה לו, שלא כמו כל הקוסמטיקאיות כיום בשוק שעובדות על החוץ . אני נמצא בטיפול ה-8 אצל איריס ויש שיפור כל כך עצום . אני זוכר שאמרתי לאיריס שהחלום שלי הוא להתגלח בלי להיתקל בפצע בפנים מכיוון שכל פעם שהתגלחתי סבלתי נורא . אז כן בכל פעם שאני מתגלח אני חושב על מה היה קורה לולא איריס. אני מציע לכל מי שקורה כאן באתר, אני ממליץ בחום לא לוותר כי הכי קל ופשוט זה לדפדף אחורה באינטרנט ולהגיד הפצעים יעברו עם השנים-אז לא ממש לא אני חשבתי ככה וזה ממש לא עובד, ההפך הוא הנכון זה רק מתעצם וחבל על כל שנייה של סבל, פשוט חייגו לאיריס הקוסמת ותקבעו ייעוץ תראו שרק תרוויחו מזה!!

אקנה קומודוניקה בפנים שנמשכה כ-12 שנים טיפול ע"י איריס לוי בטכנולוגיית IPL.

אילנה, ניתן לקבל טלפון מאיריס זוהי הפעם הראשונה בחיי שאני כותבת המלצה למישהו על משהו, אבל לאיריס בהחלט מגיע. כיום אני בת 30 ומגיל 18 אני סובלת מאקנה שלדברי איריס הכי קשה להיפטר ממנה "אקנה קומודוניקה" כל הפנים מלאות, מלאות רק בשומנים, שכמעט ולא נראים הכל קיים מתחת לעור גולות קטנות. העור לא חלק לא בהיר ולא נקי כפי שצריך להיות לאשה בת גילי. שנים אני בטיפולים קוסמטים אצל קוסמטיקאיות שונות בלי שום שיפור, יותר מזה-רובן הודיעו לי שהטיפולים כנראה לעולם לא יסתיימו ועור הפנים ישאר באותו מצב. מיותר אני מניחה לציין את החוסר הביטחון שנבע מזה וכנראה שימוש מופרז במייק אפ כדי לנסות ולהסתיר את האקנה והסבוריאה. לאיריס הגעתי במיקרה, סתם גלשתי באינטרנט בחיפוש אחר קוסמטיקאית חדשה ובמיקרה נתקלתי באתר עוד לפני קריאת ההמלצות המלל באתר תפס אותי, זה הרגיש כאילו שהיא דיברה ישירות אלי.החלטתי לנסות, אמרתי לעצמי עוד קוסמטיקאית חדשה-מה כבר יכול לקרות, מסתבר שאיריס לא סתם עוד קוסמטיקאית חדשה, כבר מהטיפול הראשון אפשר היה לראות עד כמה היא פדנטית, ואסטטית. מקצועית ברמה אחרת. זה אומנם לקח קצת זמן ואני עדין לא סיימתי לגמרי את הטיפולים בטכנולוגיית IPL בשילוב תכשירים לשמר את המצב בבית, ותוספי התזונה שעובדים על סימפטום הבעיה, אבל אין ספק שפעם ראשונה מזה 12 שנה רואים שינוי משמעותי. זו פעם ראשונה שאני יכולה להרגיש ולהריח את הסוף אחרי שכבר מזמן התיאשתי והרמתי ידיים בנוסף לעובדה שאיריס הצליחה במקום שבו נכשלו המון קוסמטיקאיות לפניה, היא תמיד מוכנה לתת מענה טלפוני בנוגע לכל שאלה. צלצלתי אליה מספר פעמים לבקש הסבר נוסף על חומר זה או אחר והיא לעולם לא נפנפה אותי , אלא הסבירה לי שוב ושוב, וחזרה על המשפט עם התמדה וסבלנות, יבוא יום ואת בגילך תוכלי להשתמש בתכשירים המיועדים לעור נרמאלי יבש כי זה הבסיס של עור פניך, ממליצה בחום על איריס, באמת שמדובר על קוסמטיקאית שונה לגמרי ממה שנתקלתי עד כה!!

סבוריאה בפנים טיפול על ידי איריס לוי בטכנולוגיית IPL

יפית, הגעתי לאיריס דרך חברה לאחר שנים של סבל וניסויים אינספור, ללא הועיל. איריס הבינה מה הבעיה כבר בשיחת הטלפון שקיימנו, היא אמרה שמדובר בסבוריאה שומנית בפנים ושיש פתרון. יש לציין שאף רופא עור או קוסמטיקאית לא הזכירו זאת בפני לאורך כל התקופה ואף טענו שזה כלום ו"על מה את מדברת?!". תמיד יצאתי מיואשת ואיריס היחידה שהבינה, עודדה ופתרה את הבעיה. בשילוב טכנולוגיית IPL – קרן אור והתכשירים לסבוריאה המיועדים לשמר את המצב. אחרי תקופה קצרה אצל איריס הפנים שלי חלקות, ונקיות. איריס היא קוסמטיקאית מקצועית ויסודית. ממליצה בחום!!!!!

אקנה והבהרת כתמים בישבן טיפול ע"י איריס לוי בטכנולוגיית IPL.

נופר מבאר-שבע,איריס היקרה רציתי להודות לך מכל הלב על הטיפול המסור והאמין!
הגעתי לאיריס מבאר שבע לפני מספר חודשים בעקבות אקנה בישבן , אני בחורה צעירה ובעבר לא סבלתי מאקנה בשום אזור אחר בגוף , הדבר השפיע עלי רבות לא יכולתי ללכת לים וללבוש בגד ים, התביישתי והגעתי פשוט לייאוש , לאחר חיפושים רבים באינטרנט הגעתי לאיריס ,אני חייבת לציין כי אני גרה בבאר שבע ואיריס במרחק של כשעה וחצי נסיעה ממני אך עדיין לא התפשרתי , לאחר שהתקשרתי ושוחחתי עמה הבחנתי באישה מקצועית עוד מהשיחה הראשונה , איריס נתנה לי תחושת בטחון וכי אני מוסרת את עצמי לידיים הנכונות. הגעתי לאיריס ועברתי סדרה של 6 טיפולים , בטכנולוגיית IPL בשילוב תוספי תזונה העובדים על הסימפטום ותכשירים פרא-רפואיים לשמר את המצב בבית. כמובן שאיריס ליוותה אותי לאורך כל הטיפול וקיבלתי הסבר מפורט על כל התהליך, גם במידה והיו לי שאלות , יכולתי להתקשר בכל שעה ולקבל את המענה ,כיום אני כמה חודשים לאחר הטיפול ואין צורך לומר כמה אני מרוצה , הכל ירד ותחושת הביטחון חזרה לי. אני חייבת לציין שהמרחק והמחיר היה שווה את זה , ברגע שאתה שלם עם עצמך חייך משתנים . איריס המקסימה תודה על הכול , את אישה מקסימה ללא כל קשר להיותך מטפלת מקצועית .תודה תודה ושוב תודה!

אקנה והבהרת כתמי אקנה בגב טיפול ע"י איריס לוי בטכנולוגיית IPL.

רוני, איריס לוי היא הקוסמת שלי !!! (ניתן לקבל טלפון להתקשרות) בן 29, כ- 15 שנים שאני סובל מאקנה בגב , ואחרי שהלכתי לאין ספור רופאי עור דרך הקופת חולים , רופאי עור פרטיים , קוסמטיקאיות ואף אחד מהם לא נתן לי מענה אמיתי לבעיה , הגעתי לאיריס לוי דרך האינטרנט. והתוצאות לא איחרו לבוא , קוסמטיקאית פרא רפואית אמיתית ומקצועית לאין שיעור. טכנולגיית ה- IPL בה איריס משתמשת הינה מדע מדוייק ומוכך בעולם כולו . איריס היקרה, תודה מקרב לב על הטיפול המסור והמקצועי שהענקת לי.

אקנה קלה וסבוריאה קשה בפנים טיפול ע"י איריס לוי בטכנולוגיית IPL

טל גוש עציון, ניתן לקבל טלפון להתקשרות, בת 14הגעתי לטיפול אצל איריס, בעקבות סבוריאה ואקנה על כל הפנים שלי שבדיעבד נגרמו משימוש בתכשיר/קרם שהכיל סטרואידים שאסור לשימוש לאורך זמן וכשמפסיקים את הטיפול הכל חוזר, התכשיר גרם לכוויות בפנים, הפנים שלי היו אדומות מאוד מגורות רגישות ומגרדות לא האמנתי שאי פעם יהיה לי עור חלק ונקי בלי אותה אדמומיות, שורפת ומגרדת שכיסתה את כל הפנים ולא איפשרה לי להחשף לשמש בריכה או ים. אחרי כמה חודשים של טיפולים אצל איריס בטכנולוגיית IPL בשילוב תוספי התזונה העובדים על הסימפטום ותכשירים לשימור המצב והקפדה על כל !!! ההוראות שלה לטיפול בבית, יש לי עור לבן וחלק . לא יאומן איריס היא ממש קוסמת . אני ממליצה בחום לבוא לאיריס הקוסמת .

פצעי אקנה וכתמים בגב טיפול ע"י איריס לוי בטכנולוגיית IPL .

איתי ת"א, ניתן לקבל טלפון מאיריס פצעי אקנה וכתמים בגב שנעלמו לגמרי טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL – אני בן 32 וסבלתי מאקנה רציני בגב מגיל 25. לאחר טיפולים אנטיביוטיים ממושכים אצל רופאי עור שלא סייעו במאומה אלא רק גרמו לתופעות לוואי חמורות לא אמרתי נואש. גלשתי באינטרנט, חיפשתי טיפול חלופי לבעיה שכל כך העיקה עליי והגעתי לאתרה של איריס. קבעתי עם איריס פגישת ייעוץ חינמית. לאחר אבחון מהיר, איריס הבטיחה לי שאחרי סדרת טיפולים בטכנולוגיית IPL הגב שלי יהיה חלק ונתנה 80-90 אחוזי הצלחה. האמת היא שבהתחלה הייתי קצת סקפטי ואמרתי לעצמי: מה איריס כבר יכולה לעשות שרופאי העור לא יכולים, ותהיתי האם הטיפול ב-IPL מועיל בכלל. שאלתי את איריס את אותה שאלה והיא ענתה לי בחיוב, אך הוסיפה כי תנאי להצלחת הטיפול הוא נטילת תוספי תזונה ושימוש בתכשירים מתאימים. החלטתי שאני הולך לעבור את הטיפולים למרות שמדובר בתקופה לא פשוטה אשר במהלכה לא ניתן לחשוף את הגב לשמש. כבר אחרי הטיפולים הראשונים התחלתי להרגיש שיפור רב במצב האקנה. כמות הפצעים הלכה ופחתה באופן עקבי מטיפול לטיפול, כאשר בסיום התהליך לא הופיעו פצעים חדשים. יש לציין, כי כפועל יוצא של האקנה סבלתי גם מכתמים בגב. הטיפולים ב-IPL ובתכשירים כללו טיפולי פיגמנטציה והבהרה שסייעו להשיב לו מראה חלק וטבעי. אני מצטרף לממליצים הקודמים שייחסו לאיריס תכונות מאגיות. ממליץ לכל מי שסובל מאקנה לא לחשוב פעמיים וללכת לטיפול אצל איריס. איריס, את ענקית. המון המון תודה!

הוסף תגובה