סובל מסבוראה בפנים – יש טיפול ללא סטרואידים ב-טכנו' IPL/ איריס לוי

זה מציק ומתסכל לא אסתטי ולא נעים לעיתים אפילו כואב, כי העור מגורה אדמומי שומני ורגיש יותר, לעיתים אף מלווה בתחושת גירוד גירוי חום ועקצוץ, פצעונים קטנים אדומים, לעיתים עם ראשים קטנים של מוגלה דומה לפצעי חררה!

זה בולט בשומניות יתר שכל היום נמצאת שם וניראת על הפנים. גם שטיפות רבות במים לא עוזרות להעלים את אותו שומן מבריק על הפנים.

המייקאפ שלא נמרח לך בקלות ויש המעירים לך שמרחת היום יותר מדי סומק כי את אדומה ומבריקה מאד…!

טיפול חדשני לסבוריאה בפנים בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF בבני נוער ומבוגרים, המונע את הצורך בשימוש התרופתי הניתן לטיפול בסבוריאה כמו – תכשירים אנטי פטרייתיים, משחות על בסיס קורטיזון (סטרואידים) או אנטיביוטיקה לטיפול קצר טווח. ידוע כי שימוש ממושך בהם עלול לפגוע במערכת החיסון המקומית ועל ידי כך לזרז ההחמרה במצב עד לגרימת כוויות בעור.

התוצאות מוכיחות כי באחוזים גבוהים מהמקרים נרשמה הצלחה בטיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL – קרן אור ואנרגיית גלי רדיו RF לטיפול בעור שומני, או בעור יבש, סבוריאה שמנה או סבוריאה יבשה. – הטיפול הפחית את הסבל, ריפא את הפצעים, החליק העור ומנע צלקות וכתמים לאורך זמן.

סבוריאה – סבוראיק דרמטיטיס – או דלקת עור סבוראית, מתבטאת בדלקת כרונית בעור באזורים שבהם קיימות בלוטות חלב (שומן) רבות. הבעיה שכיחה בגיל ההתבגרות וגם בגילאים בוגרים יותר ולעתים היא מופיעה בשילוב עם נגעי האקנה, פצעי הבגרות המופיעים אף הם באזורי הגוף העשירים בבלוטות חלב.

מהו הטיפול המומלץ לסבוריאה בפנים, טיפול בעור שומני?
1. טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL – קרן אור – טיפול שנמצא יעיל במיוחד לצמצום ואף להשמדת הדלקת ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן. ניסיון מצטבר בארץ ובעולם מראה שניתן להגיע להטבה ניכרת לאחר כ-6 טיפולים בהפרש של שבוע בין הטיפולים. הטיפול נעשה בשילוב עם טיפול קוסמטי לניקוי ניקוז וחיטוי האזור הנגוע. טכנולוגיית IPL יעילה לא רק בהשמדת הבקטריה אלא גם באיזון יצור הסבום (השומן) בבלוטות החלב.
2. תוספי תזונה ייחודיים המכילים פרוביוטיקה איכותית לטיפול בבעיות עור וחיזוק המערכת החיסונית. היעילים לטיפול בסבוריאה ואקנה שלהן רקע אלרגי – דלקתי – וזיהומי .

3. תכשירים על בסיס טבעי אנטי בקטריאליים ואנטי פטרייתיים המונעים התפתחות של הבקטריה ומחזקים את מנגנון ההגנה הטבעי בעור לשימור המצב לאורך זמן .

טיפול המונע זיהומים ומאזן את הפרשות החלב, משפר את מרקם העור ומסייע לניקוי, חיטוי המרצת הדם, כיווץ הנקבוביות וספיחת שומנים והפרשות. מניעת קשקשת יובש וקילופים איחוי וריפוי, הרגעה ואיזון הפרשת הסבום (השומן) הנלווים לסבוריאה בפנים.

רוצה לשפר את המצב ולקבל איכות חיים? הנך מוזמן/נת להתקשר עוד היום ל- 09-7969145 או 0502777267 לתאום פגישת ייעוץ ח י נ ם וללא התחייבות ולהיווכח שגם לסבוריאה בפנים, אדמומיות בפנים, קשקשים ופצעונים יש פתרון בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF.

כי אם היום לא תטפל/י האדמומיות, הקשקשת השומניות, הפצעונים העיקצוצים החום והגירודים ימשיכו ללוות אותך!
הטיפול הינו אישי ופרטני על ידי בלבד.

מהו טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL לסבוריאה ופצעי אקנה בפנים?
קרני האור בהם משתמשים בטכנולוגיית IPL הינם קרני אור שאינם מסוכנות ואינן גורמות כל נזק לעור. אלו הם קרני אור הנראה לעין, כמו פלש של מצלמה ללא המרכיבים המסוכנים הנמצאים בקרינת השמש (אולטרה ויאולט).

מהם היתרונות בטיפול בטכנולוגיית IPL לסבוריאה ופצעי אקנה בפנים?
אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול סבוריאה בטכנולוגיית IPL היא ההחלמה המהירה, מאחר והטיפול מבוסס על אורך גל מיוחד ללא קרינת UV הוא אינו גורם לכוויות או כל נזק אחר לעור. למעט אדמומית נקודתית ולעיתים תחושת רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה.

עקרון הפעולה של מכשיר ה – IPL הנו החדרת אנרגיית אור חזקה ההופכת לאנרגיית חום מרוכזת וממוקדת מבלי לפגוע בסביבה הקרובה.
המכשיר עטור אישורי בטיחות בינלאומיים – משרד הבריאות האמריקאי FDA , משרד הבריאות האירופאי CE מכון התקנים האנגלי BSI ומכון התקנים הישראלי. נבחן בקפדנות באקדמיה המדעית והוכח שאינו מזיק לבריאות – לטיפול יעיל בסבוריאה בפנים במבוגרים ובני נוער בגיל ההתבגרות.

הטיפול בסבוריאה בפנים, בעור שומני בפנים בטכנולוגיית IPL , נעשה בשילוב עם טיפולים במכון להרחקת שכבות השומן באזור הנגוע וטיפול יום יומי עם תכשירים מרגיעים בעלי מרקם קליל על בסיס מימי, אנטי בקטריאליים ואנטי פטרייתיים המונעים התפתחות של הבקטריה ומחזקים את מנגנון ההגנה הטבעי בעור, בתוספת של חומצת השומן גאמה לינולאית מסוג אומגה 6 הידועה בפעילותה להפגת מצבים דלקתיים וככלי עזר חשוב לשמירה על בריאות העור ורמת הלחות בו.

התכשירים הניתנים על ידי לטיפול בסבוריאה בפנים, הנם ממיטב המעבדות המקצועיות בארץ ובאיכות גבוהה. מכילים מסנני קרינה המותאמים מיוחד לאקלים הישראלי, מאושרים ע"י משרד הבריאות ונותנים מענה מושלם לריפוי סבוריאה המופיעה לעתים מלוומ עם אקנה, פצעי הבגרות.

סדרת התכשירים לטיפול בסבוריאה, מעניקה טיפול יום יומי טבעי ועדין במיוחד לעור מעורב ורגיש. המבוסס על תכשירים שהוכיחו את יעילותם במשך שנים רבות בטיפול המקצועי והאישי. המוצרים יעילים ביותר לטיפול אמיתי וארוך טווח.

הטיפול התרופתי הניתן לריפוי סבוריאה כולל תכשירים אנטי-פטרייתיים, משחות על בסיס קורטיזון (סטרואידים) או אנטיביוטיקה, בהן אפשר להשתמש לטיפול קצר טווח, שימוש ממושך בהם עלול לפגוע במערכת החיסון המקומית ועל ידי כך לזרז את ההחמרה במצב עד גרימת כוויות בעור.

יש מוצא?!
גם אם לא ידוע היום מזור שבכוחו להעלים אותה לתמיד – ניתן להמליץ על התנהגות ואמצעי טיפוח המשמשים טיפול מונע קל ויעיל.

ממה מומלץ להמנע?
* להמנע מאטימה של העור בתכשירים עתירי שומן. כגון, קרם לילה, קרם עיניים עשיר או מייק אפ ותכשירי הגנה לשמש עמידי מים.
* להמנע מחימום יתר של העור במקלחת וכיו"ב.
* להמנע משפשוף של העור או קרצוף ומירוק בתכשירי פילינג.
* להמנע מיבוש יתר בתכשירי ניקוי.

כיצד מומלץ לטפל?
* יש להקפיד על ניקוי יומיומי באמצעות תכשירים יעילים ועדיינים במיוחד! לשמירה על ההגיינה. כמו כן, מומלץ לצמצם את מעטה השומן על פני העור מבלי לגרום ליבוש יתר.
* יש להחליק את העור על ידי הסרה עדינה של רובד הקשקשת הנצבר על פניו.
* יש לשמור על איזון הלחות של העור באמצעות תכשירי מיום והרגעה יעילים להרגעת האדמומיות.
* החשיפה לשמש – אם נעשית במידה מוגבלת ומבוקרת ותוך שימוש באמצעי הגנה מתאימים ודלי שומן נוטה דווקא להיטיב עם עור זה.

כתבות נוספות ומידע רב בנושא ניתן למצוא באתר הבית שלי.

הוסף תגובה