תקועים: מתי צריך לפנות לפורץ מנעולים בתל אביב?

שירותי של מנעולנים ניתנים בעיקר במקרי חירום, אך לעיתים ניתן להימנע ממקרי חירום וממצבים בהם הדלת אינה נפתחת בשל תקלה, על ידי שימת לב לפרטים מסוימים. ישנם אנשים אשר נתקלים בתקלות שונות כמו קושי בפתיחת  הדלת, ציר חורק, קושי בסיבוב המפתח ועוד מקרים שונים, והם מעלמים ממצבים אלו. יש לזכור כי תקלה מסוג זה שאינה תטופל בזמן, עלולה להחמיר ולגרום לנזקים גדולים יותר ואף יכולה לגרום למקרי חירום שבהם לא ניתן לפתוח את הדלת כלל. זכרו כי בהזמנת פורץ במקרה חירום יקרה יותר מאשר הזמנת מנעולן במקרה של תקלה, ואף יותר מזה, בפריצת דלת עליכם להחליף חלקים מסוימים בדלת שלרוב מבקרה של תקלה ניתן לסדרם או לתקנם. מסיבות אלו, במקרה של חשש לתקלה או קלקול, הזמינו מבעוד מועד מנעולן בתל אביב או בכל עיר אחרת באזור מגוריכם.

קחו נשימה ארוכה ואל תפעלו מתוך לחץ!

 

להיות תקועים מחוץ לבית או בתוך הבית ואפילו כאשר המפתחות ננעלות ברכב או בשל כל תקלה אחרת – ללא ספק מדובר בחוויה שאינה נעימה ואף מלחיצה. דווקא במצבים אלו חשוב לקחת נשימה ארוכה ולא לפעול מתוך לחץ, אלה להפעיל שיקול דעת. דבר ראשון נסו לעזר במכרים או בעוברי אורח, אולי ישנם מפתחות רזרביים אצל השכנים או אצל אחד מבני המשפחה? אולי תוכלו לעזר במישהו? בכל מקרה מומלץ שלא נסות לפתוח בחוזקה את הדלת או לנסות לבעוט בה. צלצלו לחברים ובקשו מהם המלצה על מנעולן אמין ומקצועי, נסו לעזר באתרי אינטרנט ובגוגל או באתרים המציעים מגוון בעלי מקצוע בתחומים שונים ובהם דירוגים והמלצות של לקוחות קודמים והתחילו להתקשר למנעולנים.

איך תדעו שאכן מדובר במנעולן אמין ומקצועי?

דבר ראשון בצעו סקר שוק קצר למרות שמדובר במקרה חירום וסביר להניח שהנכם לחוצים – אל בשום אופן לא לשדר לחץ בשיחת הטלפון, ישנם בעלי מקצוע שעלולים לנצל את המצב החירום שאליו נקלעתם ולבקש מחיר מופרז. בצעו סקר שוק בכדי לעמוד את המחירים אך אם התברר אצל אחד מבעלי המקצוע שהינו נותן מחירים מוזלים במיוחד, אל תתפתו, בקשו ממנו תעודה הסמכה אשר מעידה על כך שהינו עובד עם רישיון שניתן לו על ידי משטרת ישראל או על ידי גופים רשמיים אחרים. כמן כן, אל תתביישו לשאול שאלות ותארו לבעל המקצוע את המקרה לפרטי פרטים כמו – סוג הדלת, סוג הרכב, אם ידוע לכם דגם המנעול או הצילינדר מסרו לו גם את פרט זה ובכן את כל הפרטים הרלוונטיים למקרה.

עליכם לדעת כי בתחום הפריצה והמנעולים קיימים "חאפרים" רבים, ומסיבה זאת במידה ובעל המקצוע נשמע לכם מפוקפק, אמרו לו תודה והמשיכו הלאה אל תתעכבו בשום אופן גם אם הוא מציע לכם מחיר נמוך ביחס לאחרים.

הוסף תגובה