קרטוזיס פילאריס יש טיפול ב-IPL פצעונים על הזרועות /חררה|איריס לוי

פצעים בזרועות, פצעונים קטנים, לעתים אדומים עם ראש קטן לבן, עור מחוספס וגס כמו חררה, עם אדמומיות מתפשטת.

האזורים השכיחים בפצעונים הם: החלק העליון של הזרועות. הישבן, הירכיים הקדמיות והלחיים. בחלק מהמקרים הנגעים הם לבנים-אפורים (קרטוזיס פילריס אלבה) וקל יותר למשש את הנגעים העוריים מאשר ממש לראות אותם. במקרים אחרים בסיס הנגע הופך לאדום והעור נראה כמנוקד בנקודות אדומות קטנות (קרטוזיס פילריס רוברה). עם נטייה להתפשט, לעתים קיימת הקלה בסימנים בקיץ והחמרה בחורף. במקרים קשים במיוחד חסימת זקיק השער יכול לגרום גם להתפרצות פצעי אקנה.

מרגיש/ה שנמאס לך לסבול מפצעים/פצעונים נקודות אדומות קטנטנות, בזרועות העליונות לעתים עם נטייה להתפשט לאזור הפנים, הגב החזה, הישבן והירכיים. פצעונים קטנטנים שנראים כמו חררה? כי זה מציק, לא אסתטי ולא נעים למגע עם נטייה לאדמומיות רבה בולטת ומציקה…זה משתלט על חייך. מכביד על איכות החיים, משפיע על מצב הרוח, גורם לך להסתגר בבית ומערער את הביטחון העצמי.

את/ה רוצה לשפר את איכות החיים שלך? כי בסיטואציה אינטימית…ובקיץ את/ה רוצה ללבוש בגד ים וגופיה, או בגד סקסי עם מחשוף גב וזה לא מתאים לך, לא מתאים לגיל שלך.

וניסית תכשירים למריחה, כדור רואקוטן, הומאופתיה, צמחים, דיקור סיני, שינוי בתזונה ואורח חיים בריא, טיפולים סדירים אצל הקוסמטיקאית או במכון קוסמטי … ולא ראית תוצאות…

ופנית לרופא מומחה שהציע טיפול עם כדור רואקוטן שלא נותן שיפור ומיועד לאקנה, ותכשירים (קרמים) שאינם ניתנים למריחה לאורך זמן ומסתפק באמירה"זה יחלוף מעצמו, או תלמד/י לחיות עם זה"!

נצל/י את ההזדמנות ושפר/י את איכות החיים שלך

טיפול מהיר, ממוקד ומתאים בפצעים בזרועות הוא חיוני לשמירה על מראה עור אחיד, חלק, בהיר נקי ואסתטי ללא כתמים חספוס ואדמומיות גם על הזרועות.

תוכנית 3 השלבים לטיפול בקרטוזיס פילאריס, עם אפקט מצטבר ולאורך זמן:

• ללא שינוי באורך החיים שלך
• ללא שינוי בתזונה שלך
• ללא ויטמינים

1. טיפול קוסמטי לניקוז ניקוי וספיחת שומנים, טיפול המונע זיהומים ומאזן את הפרשות החלב, השומן, משפר את מרקם העור ומסייע לניקוי, חיטוי וכיווץ הנקבוביות, מניעת יובש גירוי גירוד אדמומיות איחוי וריפוי.

2. טיפול בטכנולוגיית IPL – קרן אור ואנרגיית גלי רדיו RF ללא תופעות לוואי וללא תרופות, מחקרים מראים כי בעזרת קרן אור באורך גל מסוים ניתן להפחית ולשפר באחוזים ניכרים את מצב הפצעים/פצעונים בזרועות, בבני נוער בגיל ההתבגרות ובמבוגרים. הטיפול הפחית את הסבל, ריפא את הפצעים החליק את העור פתר את בעיית האדמומיות, מנע צלקות וכתמים לאורך זמן.

הטיפול בשני סוגי אנרגיה המאפשר למקסם ולשפר תוצאות בצורה משמעותית – טכנולוגיית IPL -קרן אור בשילוב עם אנרגיית גלי רדיו . RF (Radio Frequency

השילוב בין RF ו-IPL מבוסס על חימום מקדים של אזור המטרה ע"י האור ויצירת אזור מוליך יותר עבור אנרגיית RF. כך מושגת טמפרטורה גבוהה יותר באזור המטרה ומתקבלות תוצאות טובות יותר, משימוש בקרן אור בלבד.

אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול בטכנולוגיית IPL היא ההחלמה המהירה, מאחר והטיפול מבוסס על אורך גל מיוחד ללא קרינת UV (אולטרה ויאולט) הוכח כי הוא אינו גורם כל נזק לעור וניתן לחזור מיד לשגרה.

3, תכשירים היפואלרגניים, ופרא-רפואיים המותאמים אישית, תכשירים מקומיים מסוגים שונים המכילים חומצות אלפא-הידרוקסי (גליקולית ולקטית), אוריאה , חומצה. לקטית,ח. סליצילית בטוחים לשחזור ולחידוש מראה עור הזרועות , מסייעים לאזן את הפרשת השומן ומונעים היווצרות פצעים ופצעונים חדשים לאורך זמן. התכשירים הינם ממיטב המעבדות המקצועית בארץ ובאיכות גבוהה מתאימים ביותר לאקלים הישראלי ומאושרים ע"י משרד הבריאות.

קרטוזיס פילאריס – תופעה נפוצה ושכיחה ביותר המופיעה בדרך כלל בתקופת הילדות וההתבגרות ופחות שכיחה בקרב מבוגרים.
בנות סובלות ממנה יותר מבנים ובשליש מהאנשים שסובלים מהתופעה ישנו סיפור משפחתי של קרטוזיס פולאריס. עובדה זו הובילה לסברה הרווחת כיום כי מדובר על תופעה בעלת מרכיבים גנטיים תורשתיים מסוימים.

ההסתמנות הקלינית של התופעה נגרמת בעקבות הצטברות של חלבון שנקרא קרטין שיוצר את הרקמות הקרניות בגוף כמו למשל הציפורניים והשיער. ההצטברות של הקרטין גורמת לחסימה של זקיקי השערות וכך נוצרת מעין גבעה קטנה במוצא של זקיק השערה. לעיתים השערה נשארת כלואה בתוך הזקיק מתחת לחסימה ובמקרים אחרים היא בולטת ומזדקרת מחוץ לחסימה.

בטווח הארוך יתכנו התפרצויות ברמות שונות ויתכן ויהיה צורך לחזור על הטיפול – ניתן למנוע זאת על ידי טיפול משמר בבית ובמכון.

הטיפול מומלץ כסדרה של בין 10 – 6 מפגשים (לעתים גם יותר) וכטיפול תחזוקתי/ משמר / תומך אחת ל-3 חודשים/חצי שנה.
תדירות הטיפולים : 4 טיפולים ראשונים פעם/פעמיים בשבוע (ע"פ סוג העור, רמת הקושי ועומק הנגעים) והמשך במרווחים יותר ארוכים, בין שבועיים ל-3 שבועות.

בטיפול המשמר בבית: יש להימנע מעור יבש ואמבטיות חמות. מומלץ השימוש בסבונים עדינים ללא קרצוף או שפשוף האזור.

לשאלות נוספות בנושא ניתן ליצור עמי קשר ישירות לנייד 0558833337

הוסף תגובה