איך בוחרים חברת הסעות?

ישנם הרבה מאוד מצבים והרבה מאוד מסגרות שבהם נזדקק למערכת יחסים קבועה עם חברת הסעות

כשאנחנו שומעים את השם חברת הסעות, על מה אנחנו חושבים? במרבית המקרים, אנחנו נחשוב על ההסעות שהיו מחזירות אותנו הביתה מבית הספר בתור ילדים, או את האוטובוסים הגדולים והלוהטים שהיו לוקחים אותנו לטיול השנתי בנסיעה ארוכה ומייגעת. עם זאת, תחום ההסעות הוא תחום נרחב בהרבה כיום, ויש חשיבות רבה לחברות הסעות במגוון מסגרות שאליהן אנחנו משתייכים. בתור התחלה, כמובן שבמערכת החינוך יש חשיבות רבה לחברות הסעות, וכל בית ספר צריך קשר קבוע עם חברת הסעות שתספק לו את כלל שירותי ההסעות הנחוצים לו באופן שגרתי. גם מסגרות רבות של עבודה זקוקות לחברות הסעות באופן קבוע, בכדי לספק לעובדים הרבים דרך פשוטה להגיע לעבודה ולחזור ממנה בכל יום. עוד מוסדות שזקוקים לשירות קבוע של חברות הסעות כוללים בתי אבות, יחידות צבאיות ועוד מגוון מסגרות שכל אחד מאתנו עובר בהם בשלב כזה או אחר של חייו. כעת, השאלה שצריך לשאול היא איך נבחר בחכמה את חברת ההסעות שלנו. על השאלה הזאת אפשר לענות באמצעות שלושה מפתחות עיקריים שחברת הסעות מקצועית צריכה לעמוד בהם.

איך בוחרים חברת הסעות איכותית שתשרת אותנו על בסיס חד פעמי וקבוע גם יחד?

  • בתור התחלה, כל חברת הסעות שאליה אנחנו פונים צריכה לעמוד בסטנדרטים הברורים ביותר של איכות כלי הרכב – האוטובוסים והמיניבוסים. אוטובוסים ומיניבוסים איכותיים הם כלי רכב נעימים לנוסעים ולנהג גם יחד, שבהם נעים להעביר הרבה מאוד זמן בנסיעות ארוכות, שהטמפרטורה בהם נעימה ונוחה ושהמושבים בהם נוחים לנסיעה ממושכת. תוספות איכות משמעותיות לאוטובוסים ולמיניבוסים יכולים להיות מסכים לסרטים או מערכות מוזיקה ורדיו שמוסיפות לאיכות הנסיעה עבור כל מי שנמצא באוטובוס.
  • הסטנדרט השני שבו אנחנו צריכים למדוד את חברת ההסעות הוא הסטנדרט האנושי. ברמה האנושית, חברת ההסעות צריכה להעסיק סגל עובדים איכותי ומקצועי שנותן לנו לדעת שיש לנו על מי לסמוך. הנהגים של חברת ההסעות חייבים להיות בראש ובראשונה נהגים מקצועיים מבחינת מקצוע הנהיגה, לעמוד בכל כללי הבטיחות והנסיעה הרגועה והבטוחה, שומרי חוק ושיודעים את עבודתם על כל חלקיה בצורה האיכותית ביותר. מצד שני, הנהגים של חברת ההסעות צריכים להיות גם אנשי שירות נעימים וסבלניים. לעתים קרובות, נהגים של חברת הסעות עובדים עם אוכלוסיות שדורשות סבלנות כזו, כמו ילדים או קשישים, ובמקרים כאלה הגורם האנושי של נהגי חברת ההסעות הוא משמעותי הרבה יותר והוא משפיע השפעה ישירה על איכות החברה שבה אנחנו בוחרים.
  • הגורם השלישי שבו אנחנו צריכים למדוד את חברת ההסעות הוא זה שקשור לאיכות העבודה שלנו מולה. ההיבט הברור ביותר לכך הוא של דיוק – חברת ההסעות חייבת לספק לנו את השירות שלה בדיוק רב, בלי איחורים ובלי עיכובים שיכולים להשפיע השפעה קשה מאוד על התכנונים שלנו הן ברמת בית הספר והן ברמת העסק. מערכת היחסים בינינו לבין חברת ההסעות צריכה להיות מושתתת על אמון הדדי, והאמון הזה מתבטא בכך שלא יהיו תקלות תובלה מצדנו, ומצדם שההסעה תמיד תגיע בדיוק בזמן שנזדקק לה.

לבחור את חברת ההסעות האיכותית ולהפוך את הנסיעות היום יומיות שלנו לזמן נעים ואיכותי

כשאנחנו בוחרים בחברת הסעות איכותית שעומדת בסטנדרטים הגבוהים של איכות כלי הרכב, איכות השירות האנושי ואיכות העבודה שלנו מול החברה, אנחנו יכולים להיות בטוחים שהזמן שאנחנו מעבירים במסגרת חברת ההסעות יהיה זמן נעים ואיכותי. בהתחשב בחשיבות של חברת ההסעות עבור מסגרות רבות, מדובר בבחירה חשובה מאוד.

 

המאמר מוגש באדיבות א. ברזני הסעות בע"מ

הוסף תגובה