כל מה שרציתם לדעת על צילום לבר מצווה

בר מצווה הוא אירוע חגיגי בו הורים רבים משקיעים את מיטב כספם על מנת שילדם יחווה אירוע יוצא דופן וייחודי. בחירת צילום לבר מצווה היא משימה הטומנת בחובה בדיקה קפדנית ובחירת צלם מקצועי שיספק לכם תמונות מרהיבות שינציחו את האירוע שנים רבות. מעבר לצילום עצמו באירוע, ישנם רבים שמעוניינים להכין לבנם בוק בר מצווה עם צילומים מרהיבים בסטודיו של הצלם או בלוקישנים שונים כמו – על חוף הים, בטבע, במבנים עתיקים, בפארקים יפים או בכל מקום אחר המתאים לצילום.

מעבר לצילום בוק מרהיב וצילום באירוע עצמו, ישנם אנשים שמעוניינים באטרקציות נוספות במהלך אירוע בר המצווה כמו – מגנטים לאירועים, צילום וידאו, הכנת קליפ מדליק של חתן בר המצווה ועוד שלל אטרקציות שונות הקשורות לצילום. עם כך, ניתן לומר כי בחירת צוות הצילום היא לא כפי שהייתה בעבר ודורשת בחירה קפדנית מבין מגוון אטרקציות שונות המונחות בפניכם. בכדי לבחור מבין האטרקציות השונות, מומלץ לשתף את ילד בר המצווה ולשאול אותו מהם העדפות שלו לגבי צילום לערב בת המצווה שלו.

מה חשוב לבדוק טרם בחירת צילום לבר המצווה?

  • איכות ומקצועיות הצלם – חשוב לבדוק טרם הבחירה מה המקצועיות של הצלם ולוודא כי הוא אכן צלם מקצועי ולא חובבן, זאת תוכלו לברר על ידי בדיקה קפדנית על הצלם, להיפגש עימו ולהתרשם ממנו.
  • תיק עבודות – טרם בחירת הצלם, רצוי להתרשם מתיק עבודותיו, לרוב צלמים מקצועיים מחזיקים באתרי אינטרנט ובו כל המידע אודות שירותיהם ובכן תוכלו להתרשם מתיק עבודותיו ולראות אם הוא אכן מספק את מה שאתם או ילדכם רוצים לערב בר המצווה.
  • מוניטין וניסיון החברה – הוא פרמטר חשוב ביותר, ככל שלחברה יותר ניסיון, כך תוכלו להיות בטוחים שתקבלו תמונות באיכות גבוהה ביותר על ידי צוות מקצועי ומיומן.
  • המלצות – המלצות הם דבר חשוב ביותר, גם אם מדובר בחברה בעלת ניסיון רב, אל תתעצלו הרימו טלפון ובררו עם ממליצים אם הם היו מרוצים משירותי החברה, אמינו, מקצועיותה ובכן בררו האם החברה עמדה בזמנים ובציפיות שלהם. דבר זה יסייע לכם רבות בבחירת חברת צילום לבר מצווה.
  • הצעת מחיר – טרם הבחירה, מומלץ לבצע סקר שוק מעמיק על מנת לעמוד את מחירי הצילום, אך בד בבד חשוב שלא להתפשר על איכות הצילום ולוודא כי החברה מספקת לכם את כל האטרקציות שאתם רוצים. קחו בחשבון כי צילום לבת מצווה נע בין – 5,000 ל – 10,000 ₪ – פחות או יותר וכולל שלל אטרקציות בתוכו.
  • כימיה עם הצלם – זהו האלמנט שאולי הכי חשוב עבורכם וודאו הכל מראש כדי למנוע "הפתעות" בהמשך. חשוב לבחור בחברה שבה אתם וילדכם מרגישים איתם כימיה טובה, הרי בסופו של דבר הצלם ילווה אתכם לאורך כל הערב המרגש.
    מוגש באהבה על ידי אספוסה צלמי אירועים: http://www.esposa.co.il

הוסף תגובה