שיטת הגי'רוקינסיס

ג'ירוקינסיס היא שיטת אימון בתנועה השמה דגש על יציבות הגוף, הנשימה, מערכת השריר- שלד והיציבה.  השיטה מציעה אימון ספורטיבי אשר שואל אלמנטים מעולם השחייה, המחול, הטאי צ'י ועוד. שילוב אלמנטים אלה, יצר שיטת אימון אשר מחזקת את הגוף, מעצבת את השרירים  ומעל לכל- מאפשרת לגוף להגיע למיצוי הפוטנציאל שלו. השיטה הוכחה כמסייעת בהחלמה מפגיעות גוף ומתאמנים בשיטה, מעידים כי מדובר בשיטת אימון שהיא תרפיה לנשמה.

ג'ירוקינסיס- איך זה עובד?

התרגול בג'ירוקינסיס עובד על תנועות רב מימדיות, תוך שימוש בתנועה זורמת המשקפת את האופן בו הגוף נע במציאות. התרגול מאפשר מיצוי מיטבי של תנועת המפרקים היומיומית, תוך הבנה מעמיקה במיוחד של תנועתיות עמוד השדרה.  שיטת אימון שהיא תנועתית וזורמת, מיטיבה עם המרצת מחזור הדם, היציבה ובעיקר תורמת להרגשה הגופנית והנפשית של המתאמנים בשיטה.

מה עושים באימון?

אימון ג'ירוקינסיס – מורכב מתרגילי תנועה, ללא מכשירים. שלא כמו אימונים דומים בהם המתאמנים עושים את אותו הדבר פעם אחר פעם, באימון זה, המתאמנים נהנים מאימון משתנה ומתרגולים שונים מכפי שהם רגילים בחדר הכושר. למעשה בשיטת הג'ירוקינסיס הגוף לומד מחדש כיצד לפעול במרחב בצורה מיטבית ונכונה לגוף.

בסיס השיטה- ג'ירוקינסיס

המתאמנים לומדים לתרגל תנועות יומיומיות בצורה נכונה. הם משתמשים בכוח האנרגיה שהתנועה משרה על הגוף ולומדים לייצב את גופם, לשמור על שיווי משקל ויציבה נכונה,  בצד ערכים של חיזוק הגוף. השפעתו של אימון בשיטת הג'ירוקינסיס  ניכרת באורח החיים ביציבה, בחוזק הגוף, ביכולת הסיבולת של הגוף וכן- גם בהרגשה, בדימוי העצמי ובתחושת האנרגיה והחיוניות שלנו.

טיפול בפגיעות ומחלות

אימון בשיטת ג'ירוקינסיס מתאים  לכולם ונועד להעצים את הגוף. הוא במיוחד מתאים ומומלץ לאנשים לאחר פגיעה. למעשה, השיטה הומצאה על ידי ג'וליו הורבאת', רקדן שנפצע בברך ובעקב האכילס. הורבאת' חיפש אחר פתרון לכאב ולמגבלה הפיזית שנוצרה ומכאן יצר את שיטת האימון אשר מטפלת ומחזירה לגוף את מאגרי האנרגיה שלו על ידי תרגול נכון ואינטואיטיבי לגוף.

שיטת האימון מתאימה לאנשים לאחר ניתוח, לאנשים שחוו פציעות ספורט והיא מתאימה גם לנשים בהריון ולנשים לאחר לידה. עם זאת, מובן שחשוב לשתף את מדריכי השיטה בכל פגיעה ולדווח על כל תחושה לאורך האימון. אנשים המחפשים דרך שיקומית באימון, ימצאו כי השיטה מתאימה מאד  עבורם.

לזכור לנשום

אנחנו נושמים, כל היום, כל הזמן ואנחנו עושים זאת בלי לייחס לכך חשיבות או מודעות. שיטת הג'ירוקינסיס שמה דגש על הנשימה כחלק בלתי נפרד מהאימון עצמו. בהתייחסות לנשימה, המתאמנים מגיעים לשתי תוצאות; הם משיגים תוצאות טובות יותר באימון עצמו והם חשים טוב יותר גם מחוץ לאימון כשהם לוקחים איתם את טכניקות הנשימה להתנהלות היום יום.

איפה מתקיימים אימוני ג'ירוקינסיס?

אימוני ג'רוקינסיס מתקיימים בסטודיו אשר מתאים לקיום האימונים. על הסטודיו להיות מאובזר על פי הצורך במכשירים מתאימים ואת האימון צריך להעביר מדריך מוסמך בלבד.

 

מוזמנים להיוועץ בנו

צוות ג'ירוטוניק רום

בן יהודה 32, תל אביב, 074- 703-1014

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.