טיפים לטיול במינכן

רבים מהגרמנים סבורים, שמינכן זו גרמניה האמיתית. אם ברלין מייצגת את גרמניה כלפי חוץ, העיר הקוסמופוליטית הגדולה, העיר המושכת והמעניינת ביותר באירופה, אז מינכן זו המכונה, זו העיר שמייצגת את הגרמנים, היא פחות תיירותית אך היא יותר אמיתית. זו סיבה מספיק טובה לחפש טיסות למינכן ולטוס אליה בהקדם.

על מנת להקל עליכם בתהליך תכנון הטיול, אנחנו רוצים לתת 10 טיפים שיעזרו לכם, 10 טיפים באמצעותם תבינו למה מומלץ לנסוע למינכן והיכן כדי לבקר בה. לפני שנתחיל רק נספר שאם אתם מחפשים טיסות למינכן, אז היום אפשר למצוא טיסות כמעט מדי יום, במחירים זולים. כל מה שעליכם לעשות זה ליצור קשר והכרטיס יחכה לכם.

10 טיפים לטיול במינכן

1.מינכן מלאה בכנסיות ובזיליקות ישנות ומרתקות, ביניהן המיכאלסקירכה והתיאאטינרקירכה. אל תוותרו על ביקור שם, וכן בכנסיות וקתדרלות אחרות.

2.מלבד כנסיות וקתדרלות העיר מלאה בארמונים ישנים אשר סביבם אפשר למצוא גינות ופארקים ירוקים ומרשימים. ביניהם ארמון שלייסהיים עם 3 קומפלקים של ארמונות מסוגים שונים.

3.מינכן כידוע היא בירת חבל בוואריה, מה שאומר שאתם יכולים ליהנות מאוכל בווארי אמיתי, בשרים, נקניקיות ועוד. חוץ מזה תהנו בעיר ממגוון מסעדות גרמניות קלאסיות שם תוכלו לשתות גם בירות גרמניות מחבית, וכן מסעדות בינלאומיות שונות מכל העולם.

4.בעיר נמצאים מספר מוזיאונים מרתקים, ביניהם מוזיאון המדע מהעתיקים בעולם, מוזיאון BMW מקום שכל חובב רכב ולא רק, חייב להגיע אליו, מוזיאון ויט לחקרים, וכן מוזיאונים של אומנות מסורתית ומודרנית. אל תוותרו על ביקור בהם, גם אם לעיתים זה ייקח לכם את כל היום.

5.במרתף במינכן החל היטלר את מסעו לכבוש את השלטון הגרמני. בעיר תוכלו למצוא מגוון אתרים היסטוריים שמציינים את תקופת שלטונו ואת תקופת המלחמה. מקומות אלה הן בגדר חובה לכל חובב היסטוריה. בין היתר ניתן למצוא את מטה המפלגה הנאציתוכן את דירתו הישנה של היטלר.

6.חובבי הכדורגל העולמי והגרמני בפרט, יודעים שבאיירן מינכן היא אחת הקבוצות הגדולות של אירופה. הקבוצה שהצמיחה את השחקנים הטובים ביותר בהיסטוריה הגרמנית, ובה כיכבו הקייזר פרנץ בקנבאואר, והכוכבים יורגן קלינסמן ולותר מתיאוס. המבקרים במינכן יכולים לרכוש את בגדי הקבוצה בחנויות רשמיות שלה וכן לבקר באצטדיון המרהיב שלה, אליאנץ ארנה.

7.בדומה לברלין, גם מינכן מלאה בשדרות ורחובות שכיף להסתובב בהן, דוגמא לכך היא שדרת מקס-יוזף-פלאץ בה ממוקמים תיאטראות ומוזיאונים שונים. עוד שדרה יפה היא מקסימיליאנשטראסה, גם שם תוכלו למצוא מוזיאונים ותיאטראות וכן חנויות יוקרה רבות.

8.מי שמחפש טיסות למינכן, לא צריך ללכת רחוק מדי. החברות הישראליות טסות מדי שבוע לעיר וכן ניתן למצוא טיסות זולות לעיר עם מגוון חברות לואו-קוסט שונות.

9.אם אתם מגיעים לעיר בתחבורה ציבורית, מומלץ לרכוש כרטיס munich welcome card, כרטיס שמאפשר נסיעה חופשית בתחבורה ציבורית ו50 אחוזי הנחה בגלריות ומוזיאונים בעיר.

10.מומלץ להגיע לעיר החל מהאביב עד הסתיו, קחו בחשבון שבאביב ובסתיו קריר, אך יש פחות תיירים מאשר בקיץ, שזו העונה התיירותיות.

 

הוסף תגובה