איפור בחדר לידה

איפור בחדר לידה

ירין שחף:  על טרנד האיפור בחדר לידה

כדי להיות יפה בתמונות שיישארו אתך מהרגע המרגש, אל תשכחי את המייק-אפ והמסקרה בדרך לחדר הלידה

יש נשים שלעולם לא יוותרו על איפור, אפילו לא בחדר הלידה. מסתבר שמדובר בתופעה מתרחבת. ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור התסרוקות והסטיילינג, חולק טיפים לאלה שלא מוכנות להיתפס עם הנקבוביות חשופות אפילו בשעת הצירים. נכון, לידה היא דבר טבעי והצירים לא מגיעים בהזמנה לכן נשים רבות מגיעות "נטורל"  וללא "העזרים הרגילים". לעומתן ,יש את אלה שכבר שלב ההיריון "מחזק"את נשיותן. הן מקפידות על מראה החיצוני מתוקתק. נהנות ללבוש בגדים מבליט בטן, משתלמות  בקורס סטיילינג

http://www.yarin-shahaf.co.il/styling.html ואפילו מתאפרות בגוונים רומנטיים במיוחד.

פתיחה  עשר !

מתברר שיותר ויותר נשים לא משאירות את האיפור שלהן מחוץ לחדר הלידה ובוחרות להיות  יפות יותר ברגעי השיא מול הבעל, התינוק, הצוות הרפואי וגם בשביל התמונות של אחרי הלידה.

שחף :בלידה יש משהו רוחני,ראשוני, וטבעי של חיבור בן גוף ונפש. לכן, לא נראה לי לאשה איפור מלא ומודגש יכול להתאים, מה גם שתאורת הפלורסנטים   בחדר הלידה לא מחמיאה בלשון המעטה. אבל אפשר להתאפר בצורה קלילה ורעננה כדי להרגיש טוב ונעים.

צריך לזכור שבתקופת ההיריון  נוצרות כהיות מתחת לעיניים, עור הפנים הופך דק יותר וכתוצאה מכך  נימי הדם בולטים לכן כדאי להניח מייק אפ קליל, פודרה לקיבוע,מעט מסקרה וזהו. וותרו על שפתון. אף אחת לא תרצה לנשק את הרך הנולד עם שפתיים צבועות."

לסיום אומר שחף: "חשוב לזכור שזמן לידה הוא לא שלב לניסיונות. יש להגיע עם תכשירי איפור מוכרים וידועים ולא לנסות מוצרים חדשים שעלולים להוביל לאלרגיות . בנוסף יש להצטייד במגבוני לחות שיהיו לעזר לחידוש האיפור או לניקיון הפנים. יש להעדיף סט איפור קטן ומינימלי הרי שמדובר באיפור "מתקן" ו"מסתיר" ולא בסגנון איפור קורן וזוהר."

 

בחרת להיות מאופרת בזמן הלידה? כך תעשי זאת נכון:

1.טרום פעולת האיפור מרווים  את הפנים בקרם לחות.

2.   מניחים  מייק אפ נוזלי דק על בסיס מים ומקבעים במעט פודרה.

4.  אזור העפעפיים נוטה לפורענות להזיע ולהפוך לשומני.  טרום הנחת הצללית, כדאי להניח מעט טלק עלה עפעף.  הטלק יספח את השומנים וישמור על אזור יבש. כך הצללית תשרוד לאורך זמן.

5. מושחים את הריסים במסקרה על בסיס מים, זו עמידה ואינה נמרחת .

7.אם מאפרים את הגבות כדאי לעשות זאת בעזרת צללית אבקתית. מרקם יבש ואינו נוזל בחום.

8. והכי חשוב…. שיהיה במזל טוב.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה