פילינג עמוק לריפוי ואופטימיזציה של העור

פילינג עמוק זה טיפול של יום הדין. סוג של. שכן מדובר בטיפול כירורגי שנעשה על ידי רופא עור או פלסטיקאי מומחה. בכל אופן האו איננו נעשה על ידי קוסמטיקאית רפואית. אבל הוא נעשה בתור ברירת מחדל לאחר שכל שאר הפתרונות נוסו. תחילה יש פילינג עדין ולאחר מכן בינוני. רק אם אין ברירה הולכים על הפילינג העמוק. יש פה אלמנט של זעזוע העור ולכן אני תמיד עושה הכל כדי להימנע ממנו. אני רואה בגוף ובנפש מכלול ולכן פגיעה קשה בעור פירושה פגיעה גם בנפש. לא בכדי כל טיפול אצלי בקליניקה מתחיל באבחון. רק לאחריו ניתן לראות ובעיקר להבין את התמונה האמתית.

הפילינג העמוק משמש בעיקר במקרים שיש כתמים שלא ניתן להסיר. בפעול מדובר בגירוד של תאי עור מתים בשכבה יחסית עבה של עור הפנים. העור שנותר נשאר חשוף ולכן אחרי הטיפול יש צורך במנוחה של יממה לפחות בלי חשיפה לשמש כדי לתת לו להתאושש. בחלק מהמקרים אני מכינה את העור לפני ומסייעת בשיקום שלו אחרי הפילינג כדי למזער נזקים. משנזקקת לפילינג עמוק בדרך כלל מגיעה לזה בגלל שתחילה פנתה לגורמים לא מקצועיים שלא רק שלא תרמו להבראת העור אלא רק החמירו את הבעיה. כאמור, כל מקרה חייב להיבחן לגופו. אין נוסחה קבועה של זיהוי בעיה והתאמת פתרון אחיד.

נקודה חשובה, שקשורה בעקיפין לעניינינו, נוגעת בתכשירים. הרבה פעמים יש מי שפונות לתכשירים שניתן לקנות בפארמים על גבי המדפים.  אלא מה? היות ואלו תכשירים ללא מרשם ולכל דיכפין, האפקטיביות שלהם בהתאם, כלומר, כמעט זניחה. שכן, ריכוז החומרים הפעילים, נמוך למדי כדי להבטיח שלא ייגרם נזק למי שבוחר לעשות בהם שימוש. וכך, הבעיה למראית עין נפתרת. אלא שמתחת לפני השטח הפעילות המזיקה של חיידקי האקנה ממשיכה במלוא עצמתה. ואז, כשהבעיה שבה ועולה על פני השטח הדרך אל הפילינג העמוק קרובה קצרה, מהירה ובעיקר כואבת. גם לעור וגם לכיס.

רבי עקיבא עליו השלום כבר אמר שיש דרך קצרה שהיא ארוכה ויש דרך ארוכה שהיא הקצרה. כך גם בקוסמטיקה. ניתן לבחור במקסמי שווא ולסיים עם פילינג עמוק וניתן לבחור בפניה לגורם מקצועי, להתחיל הליך מתמשך שמטפל בעור בצורה נכונה ומביא להבראתו. כל אחת צריכה לשאול את עצמה האם מתאים לה להגיע למצב שבוא היא נאלצת לעשות פילינג עמוק בעל כורחה או לדאוג לעור הפנים בצורה נכונה ואחראית. בסופו של יום הפנים שלנו זה תעודת הזהות שלנו. זה הרושם הראשוני שלנו כלפי הסובבים אותנו- חברים וזרים גם יחד. לכן חשוב להקפיד ולשמור על בריאות עור הפנים, מלפני ומלפנים. כמו צמחים בגינה, עדיף השקיה מעטה במרווחים קצרים מהצפה במרווחים ארוכים.

 

 

הוסף תגובה