ישראל (שרוליק) טייב במאמר חשוב על בחירת יועץ עסקי

כל בעל עסק אשר מרגיש "תקוע במקום" ולא מצליח להניע את העסק שלו לכיוון של התפתחות והצלחה גדולה, מוכרח להיעזר בשירות של יועץ עסקי מומחה אשר יעניק לו ליווי מקצועי, יסייע לו לבנות תכנית התפתחות לעסק ויאפשר לו להניע את העסק אל עבר החזון שלו בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר מהירה. ישראל טייב מחברת IT-FINANCE  מסביר כי חשוב להקפיד על בחירה נכונה של היועץ אשר יעניק את השירותים הללו לבית העסק. בחירה ביועץ שאינו מקצועי מספיק עלולה לעלות ביוקר רב לבעל העסק ולהפוך את השירות להרבה פחות מועיל.

טיפים לבחירה נכונה

בכדי שתוכלו לבצע בחירה נכונה וחכמה של אותו יועץ עסקי, ישראל טאייב מעניק לכם כאן כמה טיפים חשובים ומועילים:

  • בקשו מחברים או מכרים שאתם סומכים עליהם ועל שיקול הדעת שלהם המלצות על יועצים עסקיים שהם מכירים או נעזרו בהם בעבר. המלצות אלו יסייעו לכם להתמקד על כמה יועצים איכותיים ומקצועיים באזור שלכם, וכך הבחירה תהיה קלה יותר.
  • בדקו את הניסיון של היועץ בתחום בו אתם עוסקים. לדוגמא, אם יש לכם עסק בתחום המזון, אין זה עוזר כשליועץ העסקי יש ניסיון רב בתחום ההייטק, אתם זקוקים ליועץ אשר מכיר היטב את תחום המזון ומתמחה בעיקר בו.
  • בדקו האם היועץ עובד לבד או שעומד מאחוריו צוות אשר מסייע לו לבצע סקרי שוק, ניתוח פיננסי של העסקים השונים וכדומה, מה שהופך את השירותים אותם הוא מעניק ליעילים הרבה יותר.
  • בדקו את הלקוחות הקיימים של אותו יועץ וודאו כי הוא לא מייצג גם מתחרים שלכם, דבר שעלול לגרום לניגוד אינטרסים בעייתי במיוחד.

עלות השירות של יועץ עסקי

ישראל טייב מסביר כי כל יועץ עסקי גובה תשלום שונה עבור השירותים אותם הוא מעניק. בתשלום מגולם גם השירות עצמו, אך גם המוניטין של אותו יועץ, סיפורי ההצלחה שלו וכדומה. לכן, לפני בחירה של היועץ חשוב לבדוק את המחיר אותו הוא מציע לכם ומה המחיר הזה כולל. אל תתפתו אחר מחירים זולים במיוחד, ייתכן כי יועצים אשר מציעים מחירים שכאלו אינם מנוסים מספיק והשירותים שהם יעניקו לכם לא יביאו לאותה תוצאה כמו של יועץ מומחה ומנוסה, גם אם הוא יקר יותר.

בנוס,, מבהיר ישראל טייב, חשוב לוודא כי המחיר כולל שירות גם מחוץ לשעות המקובלות. לעיתים רבות יש צורך בקבלת ייעוץ דחוף, גם לא בשעות בהם נפגשים עם היועץ או שהוא מבקר בעסק, ולכן חשוב לוודא כי היועץ העסקי שאתם בוחרים לא ידרוש תשלום נוסף על הייעוץ הזה, דבר שעלול לגרום למחיר הסופי לעלות בצורה משמעותית, במיוחד לעסקים בתחילת דרכם הזקוקים לשירות הטלפוני הזה כמעט מידי יום, וכמה פעמים ביום.

הוסף תגובה