שיקום השיער באמצעות החלקה יפנית

נכון, אין לזה סוף, תמיד נרצה את מה שאין לנו וזו עם השיער החלק תחלום על תלתלים וההפך. אך לא תמיד הרצון הוא ליצור מהפך, אלא לייפות את מה שכבר קיים, כמו החלקה יפנית עבור שיער גלי שלא מסתדר בצורה אסתטית. לעיתים ההחלקה אף מתבצעת לשם שיקום השיער והבראתו, מאחר שעם הזמן הוא מאבד מחוזקו והברק נעלם, אם במצב של תזונה לקויה או אחרי לידה. כמו כן, בישראל העונות מתחלפות די מהר, מה שעלול לגרום לשיער לטראומה ולהתנהגות שונה מהרגיל. החלקה יפנית מהווה טיפול חד פעמי שחוסך מספר רב של טיפולים ותחזוקה שוטפת של השיער, שבחישוב מצטבר תעלה הרבה יותר מההחלקה. בין היתר, בתוך החומר של ההחלקה יש ויטמינים, מינרלים ופרוטאינים שמעניקים לשיער את השיקום שהוא זקוק לו. מעצב השיער שמבצע החלקה יפנית, בודק היטב את השיער לפני הטיפול, מאחר שיש הבדל בשימוש בחומרים לכל סוג שיער. ברוב המקרים, החלקה יפנית מחזיקה כשנה, אלא אם כן מדובר בשיער מאוד מקורזל שיצריך חזרה על ההחלקה לאחר כחצי שנה.

כללים לאחר החלקה יפנית

ההחלקה היא טיפול שמשנה את מבנה השערה, לכן גם יש להתנהג עם השיער בהתאם ולטפל בו כפי שמעצב השיער ימליץ לך. לאחר ההחלקה יש להימנע ממים כ- 48 שעות, להיוועץ במעצב השיער בבחירת השמפו המותאם לשיער שעבר החלקה ולהשתמש במסכת שיער עם ויטמינים. כמו כן, חשוב לייבש את השיער עם מייבש שיער בשבועות הראשונים, אך לאחר מכן יש להימנע מכך ולהימנע מהברשת השיער כשהוא יבש. החלקה יפנית מחייבת ביצוע של מעצב שיער מקצועי שעבר הדרכה בתחום ויש לו אישור והסמכה לכך. מדובר בחומרים כימיים שאין למרוח על הקרקפת מתוך סכנת תלישת השיער, כך שיש להיות מאוד מדויקים על פי הסנטימטר.

שיקום השיער

החלקה יפנית כאמור היא החלקה משקמת למי שיש שיער פגום ויבש, כך שלא תמיד היא נעשית בכדי להחליק את השיער ותו לא. ישנן בנות שהשיער שלהן חלק אך נראה מאוד עייף וחסר חיים, כך שההחלקה מעניקה לו את הברק הדרוש ומחייה אותו מחדש. אין ספק כי המראה שלך ישתנה בין רגע ותוכלי להרגיש מיליון דולר, אך ורק בגלל שהענקת חיים לשיער שלך. השיער הוא מהווה את אחת התוספות המשמעותיות עבור תווי הפנים. השיער משלים את המראה ואפילו לעיתים יוצר אותו, לכן מאוד חשוב להשקיע בשיער ולתחזק אותו כך שיהיה בריא ומלא. אם את מתלבטת לגבי סוגי ההחלקות השונים, מומלץ להיוועץ מול מעצב שיער מיומן, שיתאים עבורך את ההחלקה הכי נכונה עבור השיער שלך. חשוב לא לגרור את הידרדרות השיער, כך שהמצב לא יהיה בלתי הפיך, במידה ואת מרגישה ששערך זקוק לשיקום, צרי קשר עם מעצב השיער והגיעי להחלקה.

הוסף תגובה