טבעות אירוסין מחודשות

אין ספק כי אחת מהמחוות הרומנטיות ביותר שבן זוג יכול לעשות הוא להציע נישואין עם טבעת שעוברת במשפחתו במשך כמה דורות. ניתן לראות רבים אשר בוחרים להציע נישואין עם טבעת של סבתא, או אפילו אמא שכבר לא בין החיים, וכך בוחרים להמשיך את המסורת המשפחתית באופן הטוב ביותר ולהביע את המחויבות והאהבה לבת הזוג באופן הטוב ביותר. יחד עם זאת, עם כל הרצון הטוב, לעיתים הטבעות הישנות הללו כבר לא במצב שאפשר להציע איתן נישואין – אם זה בשל שחיקה, תחזוקה לקויה, אבנים שנפלו עם השנים וכדומה. לכן, כיום רבים אשר מעוניינים להציע נישואין עם טבעות אירוסין ישנות, בוחרים לחדש אותן אצל מעצב תכשיטים מומחה ומקצועי.

ניקיון איכותי של הטבעת

אחת הדרכים הטובות ביותר, והפשוטות ביותר, לחדש טבעות אירוסין ישנות היא בעזרת ניקיון מקצועי של אותן טבעות. ניתן לפנות אל מעצב תכשיטים מומחה אשר יבצע ניקוי יסודי של הטבעת ויחזיר לה את הנצנוץ והברק שאבד עם השנים. כך יהיה ניתן לעשות שימוש באותה טבעת שעוברת במשפחה מדורי דורות, אך להעניק לה את התחושה החדשה והיוקרתית הרצויה. כל זאת, מבלי להוציא על כך סכומי כסף נוספים וגדולים מידי.

שיבוץ של אבנים חדשות

דרך נוספת לחדש ולשדרג טבעות אירוסין ישנות היא בעזרת שיבוץ של אבנים חדשות בטבעת, בין אם זה במקום אבנים שנפלו, שיבוץ של אבנים גדולות יותר במקום הקיימות, או הוספה של אבנים חדשות ונוספות לטבעת. כמובן, שיבוץ שכזה ניתן לבצע רק אצל יהלומן מומחה ובעזרתו של מעצב תכשיטים מומחה אשר ימליץ לכם על השיבוץ הנכון שישדרג את מראה הטבעת מבלי לגרום לה להראות עמוסה מידי ומגושמת.

כמובן, אם אתם בוחרים באופציה הזו בדקו היטב את האבנים השונות, את הצלילות שלהן, רמת הליטוש שלהן, הצבע שלכן וכל פרט אחר אשר יכול להשפיע על האיכות של האבן, על המראה שלה ובעיקר – על המחיר הסופי שלה.

לסיכום, הצעת נישואין עם טבעת ישנה היא מחווה רומנטית מיוחדת, ואם אתם רוצים להפוך אותה למיוחדת יותר, שדרגו את הטבעת אצל מעצב מומחה.

 

הכותב:

תכשיטי שחיבר –  טבעת יהלומים, טבעות אירוסין – מתחם הבורסה בר"ג

 

הוסף תגובה