מה היתרון של סרט תדמית לעסק?

בעקבות התקדמויות רבות בכל תחום הרשתות החברתיות והאינטרנט בכלל, עסקים רבים נוטים ליצור סרטי תדמית לעסק בכדי להציג ולפרסם את עסקיהם. סרט תדמית הינו סרטון, אשר לרוב לא עולה על כמה דקות, אשר מציג את העסק שלכם בצורה בה תבחרו והינו כלי חזק ויעיל ביותר בכל הנוגע למטרותיו. כאן אנו נסביר למה סרט תדמית לעסק הינו בחירה נכונה בכל הנוגע לקידום העסק שלכם לציבור הרחב.

סרטוני תדמית הינם קצרים ולעניין

זהו היתרון המשמעותי ביותר בסרטוני תדמית – הם קצרים ולעניין. לא תראו מקומות בעלי סרטוני תדמית של 30 דקות, וגם אם כן, סביר להניח שלא באמת צפיתם בסרטון זה אלא אם רציתם רק להכיר את החברה לעומק ממש בכדי להתקבל למשרה שקיימת בה ולהרשים בבקיאות בראיון העבודה, אבל בפועל, כאשר אדם מסוים מחפש עסק מקצועי לספק את צרכיו, הוא יבחן מידע קצר ואטרקטיבי (שתכף נדבר גם על זאת), אשר הוא יוכל לסרוק במהירות וללא הרגשת בזבוז זמן.

אנשים בימינו חסרי סבלנות
הכללה אשר נשמעת מעט מגעיל, אבל זה סוג של מוטו בכל הנוגע לדבר. לדוגמא נאמר כי כעת אנו זקוקים לשירותי אנשי מקצוע אשר מתמחים בייצור וחריטה של צפרדעים מעץ טבעי, ונאמר כי יש המון אנשי מקצוע כאלו, הרי כי האדם אשר מחפש את איש המקצוע אשר חורט צפרדעים, לא ירצה כעת לעבור על כל בית עסק באופן קפדני מוגזם כמו שאמורים לבדוק את הדירה טרם רוכשים אותה, הרי בסופו של דבר ניתן לרכוש צפרדע שונה במועד מאוחר יותר שוב. הדבר נוגע לכלל בתי עסק כמו מנעולנים אשר מציעים שיכפול מפתח. סרטוני תדמית מקצועיים וקצרים יכולים להעביר לצופה את רמת ההשקעה, האמינות והרצינות של העסק, בקצרה וביעילות ללא הצורך לטרטר אותו ממאמר לאתר בית העסק ועוד.

אנשים זוכרים סרטונים
במחקרים שבוצעו מצאו באופן גורף כי חלק מן המידע אשר אדם רוכש בו בעת צפיית סרטון, משתקע בזיכרון באופן יעיל יותר משיטות אחרות. החלק מן המידע לרוב הינו אבסטרקטי – אנו נזכור את הסמל או את הצבע אשר מלווה את הפואנטה בסרטון, לעומת קריאת מאמרים אשר דווקא לעתים יכולה לעזור לפרטים קטנים לשקוע טוב יותר. מה שהדבר אומר כי מבחינת עסק, סרטון תדמית יעזור לו להיות זכור אצל האנשים מבחינה כללית, במידה והאדם אכן יתרשם או ירצה מתישהו להשתמש בשירותי העסק הנזכר, הוא יוכל להעמיק ולקרוא עליו מעבר, אך ההיכרות נוצרת באופן יעיל ביותר.

הוסף תגובה