החשיבות של סינון מים לשימוש ביתי

אמנם איכות המים בישראל נחשבת לטובה יחסית לעולם, אבל יש הבדל בטעם בין מים שעברו סינון למים מהברז. טעמם של מי הברז מושפע ממצבם של הצינורות ושל אמצעי הובלת המים בישראל, גם כאשר הם מתוחזקים בקביעות, ולפי דרישת החוק, עדיין אין זה מספיק כדי לשפר את טעמם, אך גם לא די בכך כדי לסנן מהם את כל המרכיבים הלא בריאים והלא רצויים. על כן מתקינים פילטרים מיוחדים למכונות כביסה ולמדיחי כלים, כדי להגן עליהם מאבנית מצטברת. מאותה סיבה גם רצוי להשתמש במרככי כביסה ובחומרי ניקוי מיוחדים. ידוע שהמים בישראל הם מים שיש לנקות ולסנן אותם בקפידה. כך שנעשה ברור ככל שהופכים בזה יותר שמתקני סינון מים הם צורך בסיסי ולא מותרות.

החשיבות של סינון המים

נהוג לסנן מים לתינוקות לצורך הכנת תמיסות האוכל שאותם הם צורכים, אבל אין שום מניעה להמשיך לסנן את המים גם עבור בריאות המבוגרים. אין שום סיבה להזניח את הבריאות כשמתבגרים, כשברור שמים מסוננים הם נקיים יותר ובריאים יותר ממי ברז. די להעיף מבט באבנית המצטברת על דפנות פנימיות של קומקום חשמלי, או במיחם, בקנקני מים ובכלי זכוכית, על מנת להיווכח עד מה גבוהה כמות האבנית במי השתייה שלנו בברז. חשיבות הפילטרים עולה ככל שמדובר באוכלוסיות פגיעות יותר, ולאו דווקא רק בתינוקות ובילדים. עבור חולים כרוניים וקשישים שמערכת החיסון שלהם פגיעה, זה הכרחי לשמירה על המערכות הפנימיות הרגישות.

מהן הסכנות במי השתייה בברז?

מים נקיים הם לא רק מים ללא אבנית. חומרים נוספים שאינם בריאים לנו מצליחים להגיע לברז שלנו, דוגמת מתכות רעילות. הם עושים את דרכם למי השתייה שלנו דרך צנרת שאינה מתוחזקת כראוי בבתים, במיוחד בבתים ישנים. על כן המסננים שמתלבשים על פתח היציאה של המים בברז הם יעילים. חשוב לבחור מסנני מים אמינים ושיהיו נוחים לתפעול ולתחזוקה. מסנני מים משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות כדי לסנן את המים מכל החומרים המזיקים, הם מצליחים לסנן אפילו את המתכות הרעילות החמקמקות שמצליחות להגיע לברז המים במטבח, והן מזיקות מאוד.

יתרונות מתקני סינון המים

מכל הצורות והאופנים שקיימים לסינון מים – בר מים לבית, פילטר המותקן על הברז הביתי, מתקני שתייה ועוד,  למתקני הסינון יש יתרונות בולטים על פני כל השאר. מסנני המים נוחים להרכבה בבר המים הביתי או המשרדי. כמו כן התחזוקה שלהם נוחה במיוחד, והם גם עמידים לתקופה ארוכה ובעלי רמת היגיינה גבוהה. כך שהטיפול בסינון המים אינו גוזל מכם זמן מיותר, ואתם גם מחוסנים מפני זיהום, הן לטווח הקצר, הן לטווח הארוך. מסנני מים המבוססים על טכנולוגיה חשמלית מבוקרת ואמינה, מבטיחים לכם שהמים יהיו ברמה הגבוהה ביותר של ניקיון מפני זיהום שאפשר להפיק.

 

הוסף תגובה