חיפוש מקום לאירועים בתל אביב

חיפוש מקום לאירועים בתל אביב

הלילה הלבן שלנו

כאשר חיפשנו מקום לערוך בו את החתונה שלנו, ידעתי שלא הולך להיות קל. היה לנו ברור שאנחנו מחפשים גן, אולם או מסעדת אירועים בתל אביב והיה לנו כיוון די ברור. למצוא משהו אינטימי, ייחודי ורצוי צמחוני או טבעוני. מאחר ובמדינת תל אביב הסיכוי למצוא מקום כזה גבוה לאין שיעור מהפריפריה גם היינו מוכנים לשלם על זה – הן בכסף והן בהקצאת זמן לאיתור המקום המיוחל.

להפתעתנו גילינו שיש עוד יותר מקומות שאפשר לערוך בהם אירועים בתל אביב משציפינו. מהר מאוד הבנו שאנחנו רוצים מסעדה ולא אולם או גן אירועים, וכשהבנו את זה הכול הפך להרבה יותר קל. את הסיורים שלנו לחיפוש המקום המושלם קיימנו בעיקר במהלך היום. אבל כמו שלא רואים דירה או בית שרוצים לרכוש רק בשעות היום, אלא גם בשעות הלילה, החלטנו שאת הרשימה המצומצמת של המקומות הפוטנציאליים שסקרנו חייבים לראות גם בלילה, כשהמקום הומה, חי ובועט. לפני שיצאנו לא ידענו שהלילה שלנו עומד להפוך ללילה לבן…

עברנו ממקום למקום, טעמנו את האוכל, שתינו משקאות, התחככנו בסועדים, רקדנו לצלילי המוסיקה וביקשנו להבין את טיב השירות בכל אחת ואחת מהמסעדות. הייתה לנו רשימה מסודרת של קריטריונים וסימנו וי או איקס בכל אחד מהפרמטרים. כאשר יצאנו מהמקום האחרון השמש כבר החלה לזרוח והלילה הפך ליום.

מותשים אך מבסוטים התיישבנו במסעדה נוספת והתחלנו לעבור על הרשימות שלנו. השוונו, שללנו, אישרנו ונותרנו עם 3 מסעדות לאירועים בתל אביב שהרשימו אותנו במיוחד, גם בשעות הלילה.

משלוש יוצא אחד

מסעדה אחת הובילה בתפריט האוכל העשיר, אחרת ניצחה בשירות האדיב והשלישית הציעה אווירה ועיצוב מיוחדים –  כך יצא שלא הצלחנו להחליט, כי הציון הסופי של כל שלושת המסעדות היה כמעט זהה. אז מה עושים? איך מגיעים להחלטה?

הצעתי לעשות הגרלה. אבל בן זוגי מיד אמר  שהוא לא בוחר מקום לאירוע הכי חשוב בחיים שלנו על סמך הגרלה אקראית של 'משלוש יוצא אחד' ובטח לא על פי תוצאות אבן נייר ומספריים או אנ-דן-דינו. גם אני לא מאמינה גדולה בהגרלות, אבל מטרת ההגרלה לא הייתה לקבוע לנו, כי אם לראות את התגובה שלנו לתוצאה שתצא. אחרי ששכנעתי אותו לקחת חלק בהגרלה, מבלי מחויבות, התחלנו. הכנו שלושה פתקים עם שלוש שמות של מסעדות טבעוניות, ערבבנו והוצאנו פתק אחד.

התבוננתי בעצמי ובבן זוגי למשמע הזוכה בהגרלה וגיליתי שגם אני וגם הוא מאוכזבים למדי מהתוצאה. כאשר הצבעתי לפניו על כך ששנינו מאוכזבים הוא הסכים והחלטנו להוציא את המסעדה הזו מן הרשימה כליל. עשינו שוב את ההגרלה בין 2 המסעדות הנותרות. הפעם כאשר בן זוגי הוציא את הפתק וקרא את שם המסעדה שנינו חייכנו – מיד הסכמנו שזו המסעדה שלנו!!!.

זרקנו לפח המחזור את הפתק השלישי וגם את הפתק הראשון, חזרנו למסעדה הנבחרת וסגרנו איתם.

החתונה שלנו הייתה מדהימה ממש כפי שדמיינו, ומאז כאשר אני ובן זוגי מתקשים לקבל החלטה חשובה, אנחנו תמיד עושים הגרלה.

מיותר לציין שההעדפה שלנו היא מקום אינטימי לאירועים בתל אביב על פני אולם גדול או גן אירועים במקום נידח.

הוסף תגובה