תיקים תוצרת כחול לבן

מחפשים תיקים לצבא? הטיפ הכי חשוב שתקבלו הוא לתת עדיפות למוצרים תוצרת ישראל. הנה כל הסיבות לכך והעצות שיעזרו לכם לחסוך בהוצאות בלי לוותר על איכות

בחירת תיקים לצבא עלולה להיות משימה מסובכת ומורכבת. קודם כל, הרבה נערים לא יודעים את תאריך הגיוס המדויק שלהם ולא תמיד גם את החיל או היחידה. המשמעות היא שקשה להם למצוא תיקים שיתאימו לאופי השירות הצפוי. מעבר לכך, יש מגוון רחב מאוד של תיקים ולכן נדרשת השקעה של זמן בהשוואות ובדיקות. כדאי להגיע לחנויות תיקים לפחות פעם אחת לפני הגיוס ולנצל גם את המידע המופיע באתרי אינטרנט כדי לקבל החלטה מושכלת.

אחד הטיפים החשובים ביותר ברכישת תיקים לקראת הגיוס הוא לתת עדיפות לתוצרת ישראל. תיקים כחול לבן מעניקים שורה ארוכה של יתרונות עבור המתגייס הטרי ויש להם ערך מוסף. הם מיועדים מראש לשירות הצבאי ועומדים בתווי התקן הנדרשים על ידי רוב יחידות צה"ל. התיקים נתפרים מתוך ניסיון של אנשים שכבר שירתו בצבא. בניגוד לתיקים המיובאים מחו"ל, תיקים לצבא תוצרת כחול לבן מבטיחים מקסימום יעילות ואחריות מלאה.

איך בוחרים תיקים לצבא?

הנה כמה טיפים נוספים שיעזרו לכם לבחרו תיקים לצבא תוצרת כחול לבן:

א. בדקו את כמות הכיסים – הפרטים הקטנים עושים הבדל גדול בתיק שאמור לשמש אתכם לאורך השירות הצבאי. לא משנה אם אתם מתכננים שירות קרבי או תומך לחימה, כמות הכיסים היא פקטור משמעותי. תנו עדיפות לתיק תוצרת כחול לבן עם 5 כיסים לפחות. כך תוכלו להשתמש בתיק לצרכים מגוונים ולהיעזר בו גם בעתיד.

ב. קבלו המלצות על מותגים וחברות – יש הרבה חברות ישראליות המייצרות תיקים שמיועדים לשירות צבאי. מבחינתכם בתור חיילים שעומדים להתגייס או הורים לילדים כאלה, הנקודה העיקרית היא לקבל המלצות. נסו להתייעץ עם חברים ובני משפחה, קראו את המידע המופיע ברשתות החברתיות ואל תתביישו לשאול את הנציגים בחנות.

ג. תנו עדיפות לתיק עם תמיכה אורטופדית – חיילים וחיילות נושאים תיקים במשקל של עשרות ק"ג. התיק משמש אותך למשך מספר שנים לפחות, מלווה אותם בתחנות אוטובוסים ורכבת וגם נמצא לרשותם בבסיס. הדרך היחידה למנוע כאבי גב היא לבחור מלכתחילה תיקים לצבא עם תמיכה אורטופדית. התמיכה מאזנת את משקל התיק בין הכתפיים והשכמות ומונעת נזקים בלתי הפיכים.

ד. בחרו צבע סולידי – הטעות הנפוצה של חיילים צעירים היא לבחור תיק לפי שיקולים אסתטיים, או לתת עדיפות לתיק בצבע בהיר. לרוב מדובר על תיקים לא תקניים שהצבא לא מאשר את השימוש בהם. זו הסיבה בגללה כדאי לבחור תיק סולידי בצבעים כהים בלבד.

אל תקלו ראש בבחירת תיק. התחילו את שרשרת הגיוס ברגל ימין ותנו לתיק להעניק לכם תמיכה.

הוסף תגובה